Pohádkové ponaučení z drobečkové navigace

Pohádkové ponaučení z drobečkové navigace

22. 3. 2019
7 min

K čemu jsou pohádky dobré i dnes? Stále nás baví, obsahují morální apel, pomáhají rozlišovat dobro a zlo a hlavně nám do života přinášejí moudro a… ponaučení. Jaké poselství nese ta o drobečkové navigaci?

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Milý Ježíšku: vánoční mikro-lekce z marketingu

Milý Ježíšku: vánoční mikro-lekce z marketingu

22. 2. 2019
6 min

Stále zelený bonmot jednoho z marketingových klasiků (přesto si ho ne a ne vybavit – byl to Ogilvy?) dává stručný návod, jak napsat úspěšný marketingový text. Poučka zní asi takto: „Vzpomeňte si, když jste ze studií psali domů rodičům o další peníze.“

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Zrychlete svůj e-shop, vydělávejte více

Zrychlete svůj e-shop, vydělávejte více

18. 2. 2019
11 min

Rychlost vašeho e-shopu je metrikou s přímým vlivem na pozice ve vyhledávání i množství konverzí. Vedete si dostatečně dobře? A co dělat pokud ne?

Číst více
Petr Gala
Vedoucí realizací
#SEO #UX #Petr Gala #Rychlost webu
Reshoper 2019

Reshoper 2019

4. 2. 2019
4 min

29. ledna se konala v Praze největší česká akce pro e-shopy - Reshoper, které se účastnilo přes 4 000 zástupců českých a slovenských e-shopů a přes 100 vystavovatelů. Samozřejmě jsme na Reshoperu nemohli chybět ani my.

Číst více
SEO svépomocí I. – on-page faktory

SEO svépomocí I. – on-page faktory

21. 1. 2019
12 min

SEO není věda, magie ani mýtus. Je to systematická práce. S naším návodem se jí naučíte efektivně dělat i vy. V první části nabízíme 4 jednoduché tipy, díky kterým svůj e-shop vylepšíte ještě dnes. A ani přitom nebudete muset opustit administraci easy-shopu!

Číst více
Martin Kuchovský
SEO specialista
Jak se nezbláznit z expedice v sezóně a ještě při tom ušetřit

Jak se nezbláznit z expedice v sezóně a ještě při tom ušetřit

26. 11. 2018
7 min

Trávíte vy nebo vaši zaměstnanci hodiny v systémech přepravních služeb? Potýkáte se s vysokou chybovostí expedice? Nemusí to tak být. Známe vychytávku, která vám usnadní vyřizování dopravy. Uvolníte si tak ruce na rentabilnější aktivity.

Číst více
Martin Kuchovský
SEO specialista
Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

26. 10. 2018
9 min

Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Se SupportBoxem se v záplavě mailů neutopíte

Se SupportBoxem se v záplavě mailů neutopíte

24. 10. 2018
7 min

Stane se to občas každému. A docela nebezpečně snadno. Otevřete si mail a s tím, jak vám ve schránce nesvítí jako nepřečtený, na něj časem zapomenete. A neodpovíte na něj.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Klesla vám během prázdnin návštěvnost? Víme proč a jak to změnit

Klesla vám během prázdnin návštěvnost? Víme proč a jak to změnit

21. 9. 2018
6 min

Mnoho zahraničních (a v menší míře i českých) webů zaznamenalo během srpna výrazný růst či naopak pokles návštěvníků z organického vyhledávání. Vysvětlení je prosté. Google opravdu rázně zamíchal kartami hodnotícího algoritmu. Na to, kdo z této změny vzešel jako vítěz, a kdo jako poražený, si posvítíme v dnešním článku.

Číst více
Martin Kuchovský
SEO specialista
Jakou máte návštěvnost z obrázků?  Google brzy data přestane tajit

Jakou máte návštěvnost z obrázků? Google brzy data přestane tajit

26. 7. 2018
6 min

Obrázkové vyhledávání na Seznamu nebo na Googlu je v některých situacích prostě nejpohodlnější. A výsledky mezi obrázky tak mohou být významným zdrojem i vašeho podnikání. Pak vás určitě zajímá, jak si vedete a jaké jsou z vašeho snažení výsledky.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter

Nemáte čas brouzdat internetem?

Pokračovat
Kariéra
Pokračovat
Kontakty