Abra ka dabra. Proč není informační systém jen kouzelný nástroj strategického plánování, ale vyhrává i každodenní bitvy?

Abra ka dabra. Proč není informační systém jen kouzelný nástroj strategického plánování, ale vyhrává i každodenní bitvy?

24. 4. 2019
7 min

Na začátku úspěšného podnikání bývá perfektní výrobek nebo služba. Prostě nápad jako hrom. Ale když firma chce úspěšně a zdravě růst, jen ten jeden nápad sám o sobě nestačí. Aby vedení firmy mohlo dělat správná rozhodnutí, potřebuje pro ně přesné podklady. Tvrdá čísla.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Hlavní sdělení z Marketing Festivalu 2019

Hlavní sdělení z Marketing Festivalu 2019

25. 3. 2019
9 min

Marketéři z celého světa se minulý týden sešli v Kongresovém centru Praha, aby nasáli inspiraci a čerstvé nápady. Kdo pozorně poslouchal, nacpal se obojího k prasknutí. Přednášky odhalily dvě ústřední témata, která budou hýbat marketingem v tomto roce. Která to jsou?

Číst více
Martin Kuchovský
SEO specialista
Pohádkové ponaučení z drobečkové navigace

Pohádkové ponaučení z drobečkové navigace

22. 3. 2019
7 min

K čemu jsou pohádky dobré i dnes? Stále nás baví, obsahují morální apel, pomáhají rozlišovat dobro a zlo a hlavně nám do života přinášejí moudro a… ponaučení. Jaké poselství nese ta o drobečkové navigaci?

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Milý Ježíšku: vánoční mikro-lekce z marketingu

Milý Ježíšku: vánoční mikro-lekce z marketingu

22. 2. 2019
6 min

Stále zelený bonmot jednoho z marketingových klasiků (přesto si ho ne a ne vybavit – byl to Ogilvy?) dává stručný návod, jak napsat úspěšný marketingový text. Poučka zní asi takto: „Vzpomeňte si, když jste ze studií psali domů rodičům o další peníze.“

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Zrychlete svůj e-shop, vydělávejte více

Zrychlete svůj e-shop, vydělávejte více

18. 2. 2019
11 min

Rychlost vašeho e-shopu je metrikou s přímým vlivem na pozice ve vyhledávání i množství konverzí. Vedete si dostatečně dobře? A co dělat pokud ne?

Číst více
Petr Gala
Vedoucí realizací
#SEO #UX #Petr Gala #Rychlost webu
Reshoper 2019

Reshoper 2019

4. 2. 2019
4 min

29. ledna se konala v Praze největší česká akce pro e-shopy - Reshoper, které se účastnilo přes 4 000 zástupců českých a slovenských e-shopů a přes 100 vystavovatelů. Samozřejmě jsme na Reshoperu nemohli chybět ani my.

Číst více
SEO svépomocí I. – on-page faktory

SEO svépomocí I. – on-page faktory

21. 1. 2019
12 min

SEO není věda, magie ani mýtus. Je to systematická práce. S naším návodem se jí naučíte efektivně dělat i vy. V první části nabízíme 4 jednoduché tipy, díky kterým svůj e-shop vylepšíte ještě dnes. A ani přitom nebudete muset opustit administraci easy-shopu!

Číst více
Martin Kuchovský
SEO specialista
Jak se nezbláznit z expedice v sezóně a ještě při tom ušetřit

Jak se nezbláznit z expedice v sezóně a ještě při tom ušetřit

26. 11. 2018
7 min

Trávíte vy nebo vaši zaměstnanci hodiny v systémech přepravních služeb? Potýkáte se s vysokou chybovostí expedice? Nemusí to tak být. Známe vychytávku, která vám usnadní vyřizování dopravy. Uvolníte si tak ruce na rentabilnější aktivity.

Číst více
Martin Kuchovský
SEO specialista
Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

26. 10. 2018
9 min

Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Se SupportBoxem se v záplavě mailů neutopíte

Se SupportBoxem se v záplavě mailů neutopíte

24. 10. 2018
7 min

Stane se to občas každému. A docela nebezpečně snadno. Otevřete si mail a s tím, jak vám ve schránce nesvítí jako nepřečtený, na něj časem zapomenete. A neodpovíte na něj.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter

Nemáte čas brouzdat internetem?

Pokračovat
Kariéra
Pokračovat
Kontakty