Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

26. 10. 2018
9 min

Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Jak na dokonalý feed pro zbožové srovnávače

Jak na dokonalý feed pro zbožové srovnávače

3. 5. 2017
3 min

XML feed, neboli datový soubor, obsahující informace o e-shopu a jeho produktech, je základ pro práci se zbožovými srovnávači. Často se píše o tom, jaké informace do feedy posílat a jak je optimalizovat. Ale podívejme se na to, jak feed přímo editovat, bez zásahu programátorů.

Číst více

Ověřeno zákazníky je na Heurece klíčem ke správě recenzí

30. 11. 2016
4 min

Pokud obchodujete na Heurece, víte, že tato služba jde daleko za běžné srovnávání cen. Cílem Heureky je nejen ukazovat porovnání ceny, ale Heureka zároveň hledá i obchody, které může nakupujícím doporučit. V prostředí Heureky tak kardinální otázka nestojí, za kolik nakoupit, ale kde dobře nakoupit. Proto vznikla služba Ověřeno zákazníky.

Číst více
Jak bylo na NEkonferenci 2016

Jak bylo na NEkonferenci 2016

6. 6. 2016
4 min

V polovině května proběhla již 5. brněnská NEkonference zaměřená na zbožové srovnávače. Co přinesl uplynulý rok a jaké se chystají novinky? Podívejte se u nás.

Číst více