Máme certifikaci Mergado a Collabim, proč je to pro vás dobrá zpráva?

Máme certifikaci Mergado a Collabim, proč je to pro vás dobrá zpráva?

Během karanténového dubna jsme pečlivě pilovali naše marketérské dovedností. Marťa se ponořila hluboko do optimalizací feedů, aby si vysloužila certifikát ověřené agentury Mergado. Honza pak pro IT STUDIO vybojoval certifikát SEO nástroje Collabim. V článku se dozvíte, jak vám díky těmto českým nástrojům šetříme peníze.

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
Jakým produktům se daří v době koronavirové

Jakým produktům se daří v době koronavirové

Trh se v důsledku koronaviru mění a s ním i potřeby zákazníků e-shopů. Nákupní priority se posouvají zcela jiným směrem, vytrácí se vliv sezónnosti a s tím se mění sortiment, o který je zájem. Podívali jsme se do hlubin internetu, abychom zjistili, jakým směrem se ubírají zákaznické potřeby a jakému sortimentu se daří.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Jak na dokonalý feed pro zbožové srovnávače

Jak na dokonalý feed pro zbožové srovnávače

XML feed, neboli datový soubor, obsahující informace o e-shopu a jeho produktech, je základ pro práci se zbožovými srovnávači. Často se píše o tom, jaké informace do feedy posílat a jak je optimalizovat. Ale podívejme se na to, jak feed přímo editovat, bez zásahu programátorů.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka

Ověřeno zákazníky je na Heurece klíčem ke správě recenzí

Pokud obchodujete na Heurece, víte, že tato služba jde daleko za běžné srovnávání cen. Cílem Heureky je nejen ukazovat porovnání ceny, ale Heureka zároveň hledá i obchody, které může nakupujícím doporučit. V prostředí Heureky tak kardinální otázka nestojí, za kolik nakoupit, ale kde dobře nakoupit. Proto vznikla služba Ověřeno zákazníky.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Jak bylo na NEkonferenci 2016

Jak bylo na NEkonferenci 2016

6. 6. 2016
7 min

V polovině května proběhla již 5. brněnská NEkonference zaměřená na zbožové srovnávače. Co přinesl uplynulý rok a jaké se chystají novinky? Podívejte se u nás.

Číst více
Nemáte čas brouzdat internetem?