Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook

Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook

14. 10. 2020
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Jednoduchost, rychlost a bezpečnost - tak se dají shrnout základní požadavky, které budou zákazníci při registraci / přihlášení do vašeho e-shopu mít. A právě tohle splňuje přihlašování přes sociální sítě. Jak si na e-shop naimplementujete „log in“ přes Facebook, si krok po kroku přečtěte v následujícím článku.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“

5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“

24. 4. 2020
10 min
Jan Hromek
Copywriter

Při pravidelné vládní loterii s uzavíráním/povolováním provozů včera do osudí padlo i vcelku velké uvolnění poměrů. A náhoda prostřednictvím vládní ruky tentokrát ukázala právě na konec zákazu volného pohybu osob. Nebo na obnovené cesty do zahraničí. Máme vyhráno? To se uvidí. Ale možná už je čas na hodnocení, jak si z pohledu marketingu vláda během krize vedla.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)

Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)

Drtivá většina nákupů se v uplynulých týdnech přesunula na internet. Chopte se koronavirové krize jako příležitosti a obslužte vyšší online poptávku, dokud trvá. Jedinou bariérou, která vám stojí v cestě je strach a nejistota, které v lidech v době karantény a pandemie klíčí. Jak efektivně komunikovat změny, které jako provozovatel/ka e-shopu v současnosti řešíte? Naše tipy naleznete uvnitř článku.

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

1. 4. 2020
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Současná epidemie a s ní spojený mimořádný stav je pro celou společnost „game changer“. Česky též černá labuť, lidově řečeno nečekaný jev, který do spousty plánů tzv. hodil vidle. Změnilo se skoro vše. Jak to zasáhlo komunikaci vybraných českých (nejen) firem? Kdo na změnu poměrů zareagoval vtipně, rychle a kdo zaspal? Přečtěte si článek.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Feed Image Editor: vyždímejte dynamický remarketing na Facebooku na maximum

Feed Image Editor: vyždímejte dynamický remarketing na Facebooku na maximum

7. 6. 2017
6 min

Obrázek řekne víc než 1 000 slov. Vylepšete obrázky pro dynamický remarketing na Facebooku díky aplikaci Feed Image Editor.

Číst více
Zjistěte, co je pro Instagram typické a jaké reklamy může vaše firma využít

Zjistěte, co je pro Instagram typické a jaké reklamy může vaše firma využít

Instagramové reklamy. Ano nebo ne? Jak se liší od Facebooku a co můžete použít za reklamní formáty? Instagram je zdrojem inspirace, tzv. window shopping, a proto se musíte zaměřit na vizuální stránku příspěvků. Budou reklamy na Instagramu vhodné pro vaši firmu?

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
3 x 5 nejlepších českých zdrojů, kde se naučit marketing sociálních sítí

3 x 5 nejlepších českých zdrojů, kde se naučit marketing sociálních sítí

26. 9. 2016
7 min

Sociální sítě jdou každým dnem kupředu. Jak s novými trendy držet krok? Přinášíme seznam zdrojů, kde získáte nejčerstvější novinky a rady, jak sociální sítě využívat pro váš business.

Číst více
Vy ještě nejste na Instagramu? A je to opravdu nutné?

Vy ještě nejste na Instagramu? A je to opravdu nutné?

22. 5. 2016
6 min

Možná jste v minulých dnech zaregistrovali v článcích a na sociálních sítích téma nového loga Instagramu, kolem kterého se vzedmula vlna rozporuplných reakcí. Plastickou, velmi vyvedenou ikonu retro fotoaparátu Polaroid, nahradili tvůrci podstatně jednodušším piktogramem, hýřícím širokým spektrem barev.

Číst více
Jak udělat soutěž na Facebooku .. a nelitovat?

Jak udělat soutěž na Facebooku .. a nelitovat?

4. 3. 2016
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Soutěže patří k nejjednodušším způsobům, jak trochu rozhýbat mrtvolný klid na facebookové stránce. Na druhou stranu se pro pořadatele může z prosté a sympatické snahy fanoušky zabavit stát velké mrzení. Přečtěte si, jak tomu snadno předejít.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Jaké trendy pro e-shopy přinesl rok 2015

Jaké trendy pro e-shopy přinesl rok 2015

1. 1. 2016
8 min

Rok 2015 představil spoustu novinek a trendů v oblasti on-line prodeje a marketingu. Místo převratných objevů se setkáváme spíše s kladením důrazu a novými poznatky z již dobře známých odvětví. Přesto se jedná o informace, které mohou on-line podnikání výrazně posunout vpřed. Představme si některé z nich.

Číst více
Nemáte čas brouzdat internetem?