5 SEO tipů pro rok 2018, se kterými raději začněte hned

5 SEO tipů pro rok 2018, se kterými raději začněte hned

5. 12. 2017
3 min

Konec roku provozovatele e-shopů často svádí k bilancování a tetelení se nad rostoucími tržbami. Využijte toho, že konkurenti usínají na vavřínech a získejte nad nimi náskok! Máme pro vás několik tipů, jak svůj web zatraktivnit pro vyhledávač Google.

Číst více
Co si správný copywriter vezme z přednášky o závislosti na pornu?

Co si správný copywriter vezme z přednášky o závislosti na pornu?

20. 6. 2017
3 min

Osud tomu chtěl, že jsem jeden červnový den ocitl na veřejné přednášce. Téma? Závislost na pornu. Co jsem si z přednášky asi tak odnesl? Dozvěděl jsem se překvapivě dost. A to nejen o lidských „neřestech“. Vzal jsem si z ní i lekci pro svůj život profesní – pro copywriting, marketingové psaní.

Číst více
Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

8. 3. 2017
6 min

„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Klíčovými slovy pepřete opatrně aneb Bratře Petře, nepřeoptimalizuj toho SEO vepře

Klíčovými slovy pepřete opatrně aneb Bratře Petře, nepřeoptimalizuj toho SEO vepře

9. 10. 2016
4 min

Zavřete oči a zapomeňte, že je pošmourný podzim… Léto bylo tento rok mimořádně horké. Nemohlo za to ale tentokrát počasí, že se čela některých obchodníků i SEO specialistů orosila. To jen Seznam.cz uprostřed prázdnin spustil „aktualizaci vyhledávání Jalapeňo 3.0“. V praxi to pro mnohé znamenalo paniku z pádu pozic u pečlivě piplaných klíčových slov. Tahle ostrá paprička tedy byla hodně nepříjemné sousto, co někteří museli polknout. Jalapeňo 3.0 ale také obrátilo pozornost k termínu, který byl už pomalu zapomenut. „Přeoptimalizovanost webu“.

Číst více
SEO a UX na válečné stezce? Nebo v plodném partnerství?

SEO a UX na válečné stezce? Nebo v plodném partnerství?

7. 9. 2016
4 min

Hodně provozovatelů internetových stránek si myslí, že pokud se jim povede přivést na svůj web dostatek lidí, mají vyhráno. Do jisté míry ano. Ale tam, kde jedna práce (SEO) končí, druhá (UX) začíná.

Číst více
8 věcí, které musíte udělat poté, co publikujete nový článek na blogu

8 věcí, které musíte udělat poté, co publikujete nový článek na blogu

18. 8. 2016
5 min

Strávili jste hodiny psaním článku a zrovna teď jste ho publikovali. Vaše práce tím ale nekončí. To nejdůležitější vás teprve čeká - dostat článek ven k co nejvíce lidem. Udělejte těchto 8 věcí pokaždé, když publikujete nový příspěvek, a váš dosah se několikanásobně zvýší.

Číst více
Kouzlo micro copy aneb vymáčkněte z textu maximum

Kouzlo micro copy aneb vymáčkněte z textu maximum

5. 6. 2016
4 min

Text na vašem webu je ta nejsnazší cesta, jak změnit návštěvníka v zákazníka. A nemusí zdaleka jít o sáhodlouhé „romány“, ve kterých se spolehlivě zamotáte sami ještě dřív, než se vůbec dostanou k prvnímu čtenáři. Ukážeme vám, jak dostat návštěvníky na svou stranu pomocí krátkých textů. Poznejte sílu tzv. micro copy.

Číst více
Proč milujeme IKEA? Protože…

Proč milujeme IKEA? Protože…

8. 5. 2016
5 min

O tom, že my Češi IKEA milujeme, nemusíme vést dlouhé debaty. Potvrzují to nejen „mikro“ ukazatele jako ten, že IKEA je jediná firma, u které zrovna já aktivně využívám klubovou kartu. A každé léto se těším na jejich nový katalog. Potvrzují to ale i „makro“ data – přeplněná parkoviště před obchodními domy. Prostě chvil, kdybyste mohli klidně a nerušeně procházet mezi regály, asi v IKEA moc nenajdete. Proč tedy Češi IKEA milují?

Číst více
Chcete, aby u vás lidi nakupovali? Přinuťte je číst

Chcete, aby u vás lidi nakupovali? Přinuťte je číst

21. 1. 2016
4 min

Představte si, že zaměstnáte prodavače, který pro vás bude pracovat 24/7. Není nikdy nemocný, nejezdí na dovolenou. Zákazníky nezapomene pozdravit a zodpoví jim (skoro) každou otázka. Vaše zboží vychválit tak, že nakupující má pocit, že právě udělal nejlepší „kauf“ svého života. A do košíku si přihodí ještě nějakou drobnost. Že ho z fleku zaměstnáte? Vždyť už byste ho dávno měli mít – ve svém e-shopu.

Číst více
Marketingové trendy pro rok 2016

Marketingové trendy pro rok 2016

8. 1. 2016
4 min

Už jste v posledních týdnech zkoušeli zadat do Google frázi „marketing trends 2016?“ Zobrazí se vám více než 100 000 výsledků. Kolik z tohoto úctyhodného počtu článků má opravdu nějakou predikční hodnotu ukáže až bilance za 12 měsíců. My si na proroky hrát nebudeme a nabídneme vám souhrn toho nejzajímavějšího, co jsme se při přečtení, byť zlomku, těchto odhadů dozvěděli, a co nás zaujalo.

Číst více