Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

8. 3. 2017
8 min

„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Klíčovými slovy pepřete opatrně aneb Bratře Petře, nepřeoptimalizuj toho SEO vepře

Klíčovými slovy pepřete opatrně aneb Bratře Petře, nepřeoptimalizuj toho SEO vepře

9. 10. 2016
8 min

Zavřete oči a zapomeňte, že je pošmourný podzim… Léto bylo tento rok mimořádně horké. Nemohlo za to ale tentokrát počasí, že se čela některých obchodníků i SEO specialistů orosila. To jen Seznam.cz uprostřed prázdnin spustil „aktualizaci vyhledávání Jalapeňo 3.0“. V praxi to pro mnohé znamenalo paniku z pádu pozic u pečlivě piplaných klíčových slov. Tahle ostrá paprička tedy byla hodně nepříjemné sousto, co někteří museli polknout. Jalapeňo 3.0 ale také obrátilo pozornost k termínu, který byl už pomalu zapomenut. „Přeoptimalizovanost webu“.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nebojte se 404

Nebojte se 404

22. 2. 2016
7 min

Chybu 404 zná každý uživatel webu. Podívejme se, co vlastně chyba je, jak ji odhalit a vyřešit. A hlavně, jak si chybovou stránkou 404 vylepšit web.

Číst více