Zjistěte, co je pro Instagram typické a jaké reklamy může vaše firma využít

Zjistěte, co je pro Instagram typické a jaké reklamy může vaše firma využít

Instagramové reklamy. Ano nebo ne? Jak se liší od Facebooku a co můžete použít za reklamní formáty? Instagram je zdrojem inspirace, tzv. window shopping, a proto se musíte zaměřit na vizuální stránku příspěvků. Budou reklamy na Instagramu vhodné pro vaši firmu?

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Vy ještě nejste na Instagramu? A je to opravdu nutné?

Vy ještě nejste na Instagramu? A je to opravdu nutné?

22. 5. 2016
6 min

Možná jste v minulých dnech zaregistrovali v článcích a na sociálních sítích téma nového loga Instagramu, kolem kterého se vzedmula vlna rozporuplných reakcí. Plastickou, velmi vyvedenou ikonu retro fotoaparátu Polaroid, nahradili tvůrci podstatně jednodušším piktogramem, hýřícím širokým spektrem barev.

Číst více
Nemáte čas brouzdat internetem?