Co je to XML feed a jak jej získám?

Co je to XML feed a jak jej získám?

3. 5. 2012
8 min

Pokud své zboží chcete inzerovat na zbožových srovnávačích, jako jsou například Heureka.cz a Zboží.cz, nevyhnete se práci s XML feedem, což je naprostý základ. Co to vlastně ten XML feed je a jak s ním pracovat se dozvíte v našem článku.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

26. 10. 2018
9 min

Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Jak na dokonalý feed pro zbožové srovnávače

Jak na dokonalý feed pro zbožové srovnávače

3. 5. 2017
7 min

XML feed, neboli datový soubor, obsahující informace o e-shopu a jeho produktech, je základ pro práci se zbožovými srovnávači. Často se píše o tom, jaké informace do feedy posílat a jak je optimalizovat. Ale podívejme se na to, jak feed přímo editovat, bez zásahu programátorů.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka

Ověřeno zákazníky je na Heurece klíčem ke správě recenzí

30. 11. 2016
6 min

Pokud obchodujete na Heurece, víte, že tato služba jde daleko za běžné srovnávání cen. Cílem Heureky je nejen ukazovat porovnání ceny, ale Heureka zároveň hledá i obchody, které může nakupujícím doporučit. V prostředí Heureky tak kardinální otázka nestojí, za kolik nakoupit, ale kde dobře nakoupit. Proto vznikla služba Ověřeno zákazníky.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Bezpečný web s SSL certifikátem

Bezpečný web s SSL certifikátem

2. 11. 2016
5 min

Bezpečnost webu a s ním i zabezpečení citlivých údajů vašich zákazníků je často zmiňované a rozebírané téma. Bez řádného zabezpečení vám například Google zablokuje Nákupy a Zboží.cz neotaguje kampaně v Google Analytics už je nerozeznáte. A služeb, které vyžadují bezpečný přístup k e-shopu bude přibývat.

Číst více
Sledujte svou konkurenci (ta už to totiž dělá)

Sledujte svou konkurenci (ta už to totiž dělá)

1. 11. 2016
5 min

TrendLucid vám řekne, co právě teď lidé chtějí a vy tomu přizpůsobíte nabídku. Jak na poptávku reagují konkurenti? Buďte vždy o krok dopředu a ušetřete čas i peníze vaší firmy.

Číst více
Už jen 70 dní zbývá do Vánoc. Co zajistí, že budou úspěšné?

Už jen 70 dní zbývá do Vánoc. Co zajistí, že budou úspěšné?

13. 10. 2016
5 min

Vánoční sezóna je pro české e-shopy v plném proudu. Nákupní horečka jako každý rok roste. V některých eshopech jdou obraty vzhůru o desítky procent, v jiných o stovky procent. Jisté je jedno, trh je v tomto období aktivní a kdo to dokáže využít, vítězí. Pořád je ale dostatek času na přípravu e-shopu a zhodnocení efektivity jednotlivých zdrojů.

Číst více
Novinky léta 2016 na Zboží.cz

Novinky léta 2016 na Zboží.cz

7. 8. 2016
4 min

Zboží.cz si pro nás toto léto připravilo celou řadu zajímavých novinek. Pojďme si je představit.

Číst více
Marketing Miner – univerzální pomocník pro marketéry

Marketing Miner – univerzální pomocník pro marketéry

28. 6. 2016
6 min

Pokud se staráte o online marketing, jistě jste narazili na spoustu nástrojů, které vám zjednodušují či automatizují práci. Jeden ovšem vyčnívá nade všemi ostatními – Marketing Miner.

Číst více
Jak bylo na NEkonferenci 2016

Jak bylo na NEkonferenci 2016

6. 6. 2016
7 min

V polovině května proběhla již 5. brněnská NEkonference zaměřená na zbožové srovnávače. Co přinesl uplynulý rok a jaké se chystají novinky? Podívejte se u nás.

Číst více