Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?

26. 10. 2018
9 min

Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Kdopak to mluví?

Kdopak to mluví?

23. 3. 2017
6 min

Komunikace se zákazníky (společně s retenčním marketingem) by měla být nejdůležitější částí vašeho podnikání. V tomto článku Vám řekneme, na jakých místech se můžete setkat s referencemi od Vašich zákazníků a podíváme se na kanály, kterými Vás mohou zákazníci oslovit.

Číst více