Trpný rod, pasiva, infinitiva... divná slova, kterým se raději vyhněte

Trpný rod, pasiva, infinitiva... divná slova, kterým se raději vyhněte

10. 7. 2016
4 min

To takhle sedím ve venkovské čekárně a čekání na vlak si zkracuji natahováním bolavých noh. Rozhlížím se kolem místnosti, tu mi pohled padne na její výzdobu. A co nevidím?

Číst více
Kouzlo micro copy aneb vymáčkněte z textu maximum

Kouzlo micro copy aneb vymáčkněte z textu maximum

5. 6. 2016
4 min

Text na vašem webu je ta nejsnazší cesta, jak změnit návštěvníka v zákazníka. A nemusí zdaleka jít o sáhodlouhé „romány“, ve kterých se spolehlivě zamotáte sami ještě dřív, než se vůbec dostanou k prvnímu čtenáři. Ukážeme vám, jak dostat návštěvníky na svou stranu pomocí krátkých textů. Poznejte sílu tzv. micro copy.

Číst více
Proč milujeme IKEA? Protože…

Proč milujeme IKEA? Protože…

8. 5. 2016
5 min

O tom, že my Češi IKEA milujeme, nemusíme vést dlouhé debaty. Potvrzují to nejen „mikro“ ukazatele jako ten, že IKEA je jediná firma, u které zrovna já aktivně využívám klubovou kartu. A každé léto se těším na jejich nový katalog. Potvrzují to ale i „makro“ data – přeplněná parkoviště před obchodními domy. Prostě chvil, kdybyste mohli klidně a nerušeně procházet mezi regály, asi v IKEA moc nenajdete. Proč tedy Češi IKEA milují?

Číst více
Marketingové persony vám pomůžou lépe poznat váš byznys. I s jeho chybami...

Marketingové persony vám pomůžou lépe poznat váš byznys. I s jeho chybami...

10. 4. 2016
6 min

Pravděpodobně máte podobnu zkušenost. Sedíte na schůzce s marketingovým šamanem. Ten s lišáckým úsměvem mrská termíny jako „pé-en-óčko“, bounce rate nebo analýza klíčových slov. Když už máte pocit, že vám ze všech těch slov praskne hlava, marketér na vás mrkne: „A persóny, ty už máte?“

Číst více
Dokonalé texty s gramatikou

Dokonalé texty s gramatikou

10. 4. 2016
4 min

Pracujete s texty a nejste si jistí gramatikou? Podívejte se na nejčastější chyby, které se vyskytují na internetu. A seznamte se s typografickými tipy, které texty vylepší.

Číst více
Jak optimalizovat vstupní stránku

Jak optimalizovat vstupní stránku

21. 3. 2016
6 min

Chcete se věnovat SEO a přesně nevíte, jak k optimalizaci přistoupit? Dáme vám několik rad do začátku, které určitě v praxi oceníte.

Číst více
Nebojte se 404

Nebojte se 404

22. 2. 2016
5 min

Chybu 404 zná každý uživatel webu. Podívejme se, co vlastně chyba je, jak ji odhalit a vyřešit. A hlavně, jak si chybovou stránkou 404 vylepšit web.

Číst více
Chcete, aby u vás lidi nakupovali? Přinuťte je číst

Chcete, aby u vás lidi nakupovali? Přinuťte je číst

21. 1. 2016
4 min

Představte si, že zaměstnáte prodavače, který pro vás bude pracovat 24/7. Není nikdy nemocný, nejezdí na dovolenou. Zákazníky nezapomene pozdravit a zodpoví jim (skoro) každou otázka. Vaše zboží vychválit tak, že nakupující má pocit, že právě udělal nejlepší „kauf“ svého života. A do košíku si přihodí ještě nějakou drobnost. Že ho z fleku zaměstnáte? Vždyť už byste ho dávno měli mít – ve svém e-shopu.

Číst více
Jaké trendy pro e-shopy přinesl rok 2015

Jaké trendy pro e-shopy přinesl rok 2015

1. 1. 2016
8 min

Rok 2015 představil spoustu novinek a trendů v oblasti on-line prodeje a marketingu. Místo převratných objevů se setkáváme spíše s kladením důrazu a novými poznatky z již dobře známých odvětví. Přesto se jedná o informace, které mohou on-line podnikání výrazně posunout vpřed. Představme si některé z nich.

Číst více