Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc

Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc

20. 7. 2018
4 min

Google Search Console je šikovný nástroj, který vám ve své základní verzi napoví, v jaké kondici se váš web nachází. Alespoň podle Google. Ten před nějakou dobou dokonce u své služby zveřejnil Beta verzi, ve které toho najdete mnohem, mnohem víc. A to vám teď představím.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nenechte si vzít svá cenná data v Google Analytics!

Nenechte si vzít svá cenná data v Google Analytics!

17. 5. 2018
3 min

S příchodem 25.5. 2018 začnou pro některé typy dat v Google Analytics platit nová pravidla jejich uchovávání. Ukážeme vám, jak o tato data nepřijít.

Číst více
Martin Kuchovský
SEO specialista
3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou

3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou

21. 11. 2017
6 min

Patří to k lidské přirozenosti, že přehlížíme to, co máme hned po ruce. To, co je nám nejblíže. Však to znáte o kovářově kobyle. Moderněji se tomu říká profesní slepota. Možná i vy máte přímo před očima na některém z marketingových nástrojů vychytanou funkci, kterou jste zatím neobjevili. A nad kterou si budete drbat hlavu, že ji ještě nevyužíváte. Tady jsou moje tipy:

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
K čemu slouží analýza klíčových slov?

K čemu slouží analýza klíčových slov?

16. 11. 2016
3 min

Pořád nemáte zcela jasno, k čemu pořádně slouží ona analýza klíčových slov? Proč realizace zabírá tolik hodin a přínos na první pohled není zcela vidět?

Číst více
Sledujte svou konkurenci (ta už to totiž dělá)

Sledujte svou konkurenci (ta už to totiž dělá)

1. 11. 2016
3 min

TrendLucid vám řekne, co právě teď lidé chtějí a vy tomu přizpůsobíte nabídku. Jak na poptávku reagují konkurenti? Buďte vždy o krok dopředu a ušetřete čas i peníze vaší firmy.

Číst více
SEO a UX na válečné stezce? Nebo v plodném partnerství?

SEO a UX na válečné stezce? Nebo v plodném partnerství?

7. 9. 2016
8 min

Hodně provozovatelů internetových stránek si myslí, že pokud se jim povede přivést na svůj web dostatek lidí, mají vyhráno. Do jisté míry ano. Ale tam, kde jedna práce (SEO) končí, druhá (UX) začíná.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Marketing Miner – univerzální pomocník pro marketéry

Marketing Miner – univerzální pomocník pro marketéry

28. 6. 2016
4 min

Pokud se staráte o online marketing, jistě jste narazili na spoustu nástrojů, které vám zjednodušují či automatizují práci. Jeden ovšem vyčnívá nade všemi ostatními – Marketing Miner.

Číst více
Marketingové persony vám pomůžou lépe poznat váš byznys. I s jeho chybami...

Marketingové persony vám pomůžou lépe poznat váš byznys. I s jeho chybami...

10. 4. 2016
10 min

Pravděpodobně máte podobnu zkušenost. Sedíte na schůzce s marketingovým šamanem. Ten s lišáckým úsměvem mrská termíny jako „pé-en-óčko“, bounce rate nebo analýza klíčových slov. Když už máte pocit, že vám ze všech těch slov praskne hlava, marketér na vás mrkne: „A persóny, ty už máte?“

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Jak optimalizovat vstupní stránku

Jak optimalizovat vstupní stránku

21. 3. 2016
6 min

Chcete se věnovat SEO a přesně nevíte, jak k optimalizaci přistoupit? Dáme vám několik rad do začátku, které určitě v praxi oceníte.

Číst více
Nenuťte zákazníkům hrušky, když chtějí jabka

Nenuťte zákazníkům hrušky, když chtějí jabka

19. 2. 2016
5 min

Má náhled produktu ve vašem e-shopu správné řešení? Dojde zákazník v objednávkovém procesu snadno k cíli? Je rozložení prvků na domovské stránce intuitivní? Prodají vaše texty, co nabízíte? Pokud máte pocit, že v určité oblasti plavete na tenkém ledě, je na čase provést A/B testování. Jedině touto cestou zjistíte, na co přesně vaši zákazníci reagují.

Číst více