Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc

Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc

20. 7. 2018
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Google Search Console je šikovný nástroj, který vám ve své základní verzi napoví, v jaké kondici se váš web nachází. Alespoň podle Google. Ten před nějakou dobou dokonce u své služby zveřejnil Beta verzi, ve které toho najdete mnohem, mnohem víc. A to vám teď představím.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nenechte si vzít svá cenná data v Google Analytics!

Nenechte si vzít svá cenná data v Google Analytics!

S příchodem 25.5. 2018 začnou pro některé typy dat v Google Analytics platit nová pravidla jejich uchovávání. Ukážeme vám, jak o tato data nepřijít.

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
Okamžité opuštění stránky nebo úspěšná návštěva? Co vám poví záhadné Bounce Rate?

Okamžité opuštění stránky nebo úspěšná návštěva? Co vám poví záhadné Bounce Rate?

24. 11. 2017
5 min

Bounce rate, nebo-li v českém překladu míra okamžitého opuštění, je statistický údaj, se kterým se často setkáváte v Google Analytics a jehož vysoká hodnota vás rozhodně nepotěší. Ne vždy ale znamená, že vysoký Bounce rate je špatně.

Číst více
3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou

3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou

21. 11. 2017
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Patří to k lidské přirozenosti, že přehlížíme to, co máme hned po ruce. To, co je nám nejblíže. Však to znáte o kovářově kobyle. Moderněji se tomu říká profesní slepota. Možná i vy máte přímo před očima na některém z marketingových nástrojů vychytanou funkci, kterou jste zatím neobjevili. A nad kterou si budete drbat hlavu, že ji ještě nevyužíváte. Tady jsou moje tipy:

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Zefektivněte svůj e-shop pomocí jednoduchého pravidla

Zefektivněte svůj e-shop pomocí jednoduchého pravidla

Univerzální pravidlo, jehož aplikace pomůže vašemu e-shopu k růstu? Existuje! A my vás jej v tomto článku naučíme používat v praxi.

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
K čemu slouží analýza klíčových slov?

K čemu slouží analýza klíčových slov?

16. 11. 2016
6 min

Pořád nemáte zcela jasno, k čemu pořádně slouží ona analýza klíčových slov? Proč realizace zabírá tolik hodin a přínos na první pohled není zcela vidět?

Číst více
Bezpečný web s SSL certifikátem

Bezpečný web s SSL certifikátem

2. 11. 2016
5 min

Bezpečnost webu a s ním i zabezpečení citlivých údajů vašich zákazníků je často zmiňované a rozebírané téma. Bez řádného zabezpečení vám například Google zablokuje Nákupy a Zboží.cz neotaguje kampaně v Google Analytics už je nerozeznáte. A služeb, které vyžadují bezpečný přístup k e-shopu bude přibývat.

Číst více
Sledujte svou konkurenci (ta už to totiž dělá)

Sledujte svou konkurenci (ta už to totiž dělá)

1. 11. 2016
5 min

TrendLucid vám řekne, co právě teď lidé chtějí a vy tomu přizpůsobíte nabídku. Jak na poptávku reagují konkurenti? Buďte vždy o krok dopředu a ušetřete čas i peníze vaší firmy.

Číst více
SEO a UX na válečné stezce? Nebo v plodném partnerství?

SEO a UX na válečné stezce? Nebo v plodném partnerství?

7. 9. 2016
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Hodně provozovatelů internetových stránek si myslí, že pokud se jim povede přivést na svůj web dostatek lidí, mají vyhráno. Do jisté míry ano. Ale tam, kde jedna práce (SEO) končí, druhá (UX) začíná.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Marketing Miner – univerzální pomocník pro marketéry

Marketing Miner – univerzální pomocník pro marketéry

28. 6. 2016
6 min

Pokud se staráte o online marketing, jistě jste narazili na spoustu nástrojů, které vám zjednodušují či automatizují práci. Jeden ovšem vyčnívá nade všemi ostatními – Marketing Miner.

Číst více
Nemáte čas brouzdat internetem?