Novinky léta 2016 na Zboží.cz

7. 8. 2016
4 min

Se začínajícím srpnem si Zboží.cz připravilo celou řadu novinek pro zákazníky i e-shopisty. Od dlouho avizovaného přechodu na novou podobu feedu, přes atraktivnější design, vylepšenou správu kampaní až po novou funkci. Podívejte se na přehled všech novinek.

Nový feed

Nejočekávanější novinkou, o které se mluvilo i psalo už mnoho měsíců, byl přechod na nový feed. Od 1. srpna Zboží.cz začalo definitivně podporovat novou podobu souboru a ukončilo podporu starého feedu. Více o změnách ve feedu jsme psali zde.

Zpracování kategorií a parametrů

S novou podobou feedu ruku v ruce přichází zpracování kategorií a jejich parametrů u zboží. Nový feed je vybavený tagem CATEGORYTEXT, který zajistí efektivnější zařazení zboží do příslušných kategorií a jeho dohledatelnost právě v konkrétní kategorii i při nespárování položky.

Kategorie jsou doplněny parametrem PARAM pro filtrování podle zadaných informací o produktu. Správné vyplnění údajů pomůže zviditelnit a propagovat produkt relevantním zákazníkům.

Móda na Zboží.cz

Zboží.cz se také rozhodlo reagovat na popularitu vyhledávání módních kategorií na zbožových srovnávačích. A tak přišlo s novou podobou kategorie Móda přizpůsobenou právě potřebám zákazníkům hledajícím oblečení. Ze strohé kategorie se tak povedlo vytvořit designově zajímavý rozcestník.

Nový vzhled

Kromě kategorie s oblečením a módou se pyšní novým vzhledem i hlavní stránka Zboží.cz a ostatní kategorie. Změny vychází především z funkčních změn a nejsou tolik výrazné jako v kategorii Móda, přesto čistý a moderní design určitě zpříjemní využívání služby.

Sekce Slevy

Poslední dosavadní novinkou tohoto léta je spuštění sekce se zlevněným zbožím. Pokud na e-shopu zlevníte libovolné zboží, které je skladem, je napárováno do shluku, nebo zařazeno v kategorii a produkt je opatřen obrázkem, zařadí se do speciálně vytvořené kategorie se slevami. Odtud se zákazník proklikne přímo na produkt v e-shopu.

Každý proklik na web stojí 1 korunu, slevy není možné bidovat a jsou řazeny podle procentuální výši slevy z původní ceny.

Zboží.cz si toho na toto léto připravilo opravdu hodně a pravděpodobně s přísunem novinek stále nekončí. Doufejme tedy, že hlavně funkční změny přinesou snazší a efektivnější práci s porovnávačem e-shopistům i marketingovým agenturám. V IT STUIDO všechny změny pečlivě sledujeme a přizpůsobujeme jim práci s portálem. Neváhejte a obraťte se na nás o pomoc či radu při práci se Zboží.cz