Ověřeno zákazníky je na Heurece klíčem ke správě recenzí

30. 11. 2016
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
6 min

Pokud obchodujete na Heurece, víte, že tato služba jde daleko za běžné srovnávače cen zboží. Cílem Heureky je nejen ukazovat porovnání ceny, ale Heureka zároveň hledá i obchody, které může nakupujícím doporučit. V prostředí Heureky tak kardinální otázka nestojí, za kolik nakoupit, ale kde dobře nakoupit. Proto vznikla služba Ověřeno zákazníky.

Modrý nebo zlatý certifikát Ověřeno zákazníky, co zdobí e-shopy, však nepomáhá jen nakupujícím zákazníkům. Pro samotné provozovatele internetových obchodů je certifikát branou k mnoha službám, které Heureka drží jen právě pro ověřené e-shopy. Které služby to jsou?

Pokud získáte certifikát Ověřeno zákazníky, dostanete také:

  • cennou zpětnou vazbu od reálných zákazníků,
  • možnost navyšovat cenu za proklik a dostat svůj e-shop mezi doporučované obchody,
  • stahovat sortiment report,
  • využívat ikonku Garance dodání do Vánoc
  • a naplno využívat zákaznické recenze.

Odstřihněte se od hodnocení falešných recenzentů

Internet je místo tvrdého konkurenčního boje, ve kterém se někteří neštítí „nefér“ praktik. K těm patří i psaní negativních recenzí na Heuréce k očernění konkurence. Tomu je, pokud získáte certifikát Ověřeno zákazníky, konec. Možnost, aby kdokoliv na váš profil napsal negativní hodnocení přes tlačítko „přidat recenzi“, zmizí. Místo nich se objeví recenze ověřených zákazníků.

Recenze od lidí, co na vašem e-shopu prokazatelně nakoupili, rozpoznáte od těch ostatních podle ikonky. Ikona pro ověřené nakupující nahradí šedou siluetu anonymních hodnotitelů. Je tedy na první pohled důvěryhodnější a má větší váhu. Hodnocení, které takto získáte, ale nebudou uvedené jen na vašem profilu na Heurece. Získáte možnost s nimi dále pracovat přímo na svém w-shopu.

Exportujte si recenze do svého e-shopu

Získali jste certifikát Ověřeno zákazníky? Výborně. E-shop vám zdobí widget potvrzující, že se zákazník u vás nemá při nákupu čeho bát. Vy ale zároveň získáte možnost recenze z Heureky exportovat i na svůj e-shop. A to nejen hodnocení obchodu jako takového, ale i recenze výrobků, co prodáváte.

 

Heureka – recenze

⬆⬆     Ukázka exportu rezenze z Heureky na Drogerie.cz

 

Vaši zákazníci tak snadno dostanou cenné informace (zkušenosti s použitím, výhody, ale i slabiny výrobku), co jim výběr a rozhodování ulehčí. Pomoc zákazníkovi a usnadnění jeho nákupu se pozitivně odrazí na počtu konverzí, které získáte díky recenzím.

 

Implementujte si certifikát Ověřeno zákazníky a využijte možnosti Heureky naplno

 


Tipy (nejen) pro programátory

Recenze se do e-shopů stahují automaticky pomocí pravidelných XML exportů. Exporty recenzí se aktualizují každých 6 hodin. Stahujete pouze posledních 500 recenzí e-shopu a recenzí produktů – za posledních 6 měsíců

Ukázka adres:

Adresa exportu recenzí obchodu XX:

http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/export-review.php?key= xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Adresa exportu recenzí produktů obchodu XX:

http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/export-product-review.php?key=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Specifikace XML: recenze produktů:

  • products - Kořenový element, v souboru je obsažen pouze jednou.
  • product - Element obsahuje vaše produkty.
  • product_name - Název produktu.
  • url - Url adresa produktu.
  • price - Cena produktu bez DPH.
  • ean - EAN kód produktu.
  • productno - Výrobní číslo produktu.
  • reviews - Element obsahující recenze produktu.
  • review - Element s konkrétní recenzí produktu.
  • rating_id - Unikátní ID recenze.
  • unix_timestamp - Čas napsání recenze ve formátu unix timestamp.
  • name - Jméno autora recenze. Pokud položka není uvedena, autor je anonymní.
  • rating - Celkové hodnocení produktu v rozmezí 0.5 až 5 po půlbodech. (Nejhorší 0.5, 1, 1.5, 2, 2.5 ... 5 nejlepší).
  • pros - Nejdůležitější přednosti a výhody produktu.
  • cons - Zápory a nevýhody.
  • summary - Souhrnné zkušenosti zákazníka s produktem.

Specifikace XML: recenze obchodu:

  • reviews - Kořenový element, v souboru je obsažen pouze jednou.
  • review - Element obsahuje vlastní hodnoty recenze.
  • rating_id - Unikátní ID recenze.
  • name - Jméno autora recenze. Pokud položka není uvedena, autor je anonymní.
  • unix_timestamp - Čas napsání recenze ve formátu unix timestamp.
  • total_rating - Celkové hodnocení obchodu v rozmezí 0.5 až 5 po půlbodech. (Nejhorší 0.5, 1, 1.5, 2, 2.5 ... 5 nejlepší).
  • delivery_time - Bodové hodnocení délky dodací lhůty v rozmezí 0.5 až 5.
  • transport_quality - Bodové hodnocení kvality dopravy zboží v rozmezí 0.5 až 5.
  • web_usability - Hodnocení přehlednosti obchodu v rozmezí 0.5 až 5.
  • communication - Hodnocení kvality komunikace obchodu se zákazníkem v rozmezí 0.5 až 5.
  • pros - Hlavní výhody, které podle zákazníků obchod nabízí.
  • cons - Hlavní slabiny obchodu.
  • summary - Celkové shrnutí názoru zákazníka na obchod.
  • reaction - Případná reakce obchodu na recenzi zákazníka.

Tip na recenze produktů

V exportu jsou všechny recenze napsané během posledních 6 měsíců. Tento limit zkrátíte přidáním nepovinného parametru do adresy exportu &from= a datumem ve formátu YYYY-MM-DD hh:mm:ss. V exportu pak budou pouze recenze napsané od tohoto data.

Nemáte čas brouzdat internetem?