Už jen 70 dní zbývá do Vánoc. Co zajistí, že budou úspěšné?

13. 10. 2016
5 min

Úspěšně jsme ukončili letní sezonu a za sebou máme i vánoční přípravy. A teď už jsou Vánoce skutečně v plném proudu.

Následující 2 měsíce jsou obraty v českých e-shopech vyšší řádově o stovky procent. Víte, co udělat pro to, abyste toto období využili na maximum?

 

 

Nákupní horečka jako každý rok rychle roste. V některých e-shopech jdou obraty vzhůru o desítky procent, v jiných klidně i o stovky procent. Jisté je jedno, trh je v tomto období aktivní a kdo to dokáže využít, vítězí. Máme pro vás pár tipů, jak z Vánoc vytěžit maximum:

  • 8 rychlých kroků, které stihnete přestože jsou vánoční nákupy už v plném proudu
  • jaké novinky k tomu využít
  • jak ušetřit a vánoční kampaň realizovat zdarma

8 kroků jak podpořit vánoční nákupy, přestože už je sezóna v plném proudu

  1. Využívejte nejkonverznější zdroje. Ve většině eshopech je dlouhodobou jedničkou e-mailová kampaň, nebo kombinace mailingu a SMS kampaní.
  2. Segmentujte! Vyfiltrujte si zákazníky podle toho, kolik u vás utratili minulé Vánoce a jakou hodnotu nákupu měly objednávky v tomto roce.
  3. Při segmentování neopomeňte ani na zboží, které u vás zákazníci nakoupili.
  4. Pro každou skupinu zákazníků si vytvořte speciální nabídku odpovídající nákupní preferenci a finančním možnostem zákazníka.
  5. Poskytněte zákazníkům slevový kupón nebo jinou motivaci k nákupu.
  6. Rozhodněte se, zda kampaň poslat pouze prostřednictvím emailů nebo i SMS s výrazně vyšším open rate.
  7. Nastavte si automatizaci, aby emailing a SMS kampaně pracovaly za Vás. Například na opuštěné košíky, které "aktivují" zákazníka, který nedokončil nákup.
  8. Ke každé objednávce přiložte dárkový kupón s platností do konce roku. Zákazník se rozhodne, zda jej využije sám nebo předá někomu jinému. Pravděpodobně jej využije a vy získáte další objednávku ve svém eshopu.

 

Jaké jsou novinky v systému CentralNews, které vám ještě více pomohou zvýšit efekt kampaní

Pro emailové kampaně využijte systém CentralNews, který je specializován pro podporu prodejů v zakázkových e-shopech EasyShop. Aby pro vás bylo vánoční období co nejefektivnější, připravili jsme v CentralNews novinky pro tvorbu a odesílání newsletterů, SMS kampaní a automatizovaných kampaní. Nová vylepšení usnadní práci s vytvářením mailů a podpoří prodej. 

  • Tik-tak, tik-tak - také vás motivuje k rychlejšímu nákupu časově omezená zvýhodněná nabídka? A Co teprve vaše zákazníky? Do kampaní můžete nově vkládat odpočítávání do konce akce. Do vyprodání zásob. Nebo do termínu, kdy má zákazník ještě jistotu expedice do Štědrého dne. Tik-tak, tik-tak
  • CentralNews Vám poskytuje 40 produktových šablon pro hard sell emailové kampaně (Shoplettery). Že byla dřív tvorba takové kampaně složitá? Dnes ne. Produkty snadno importujete zadáním XML feedu Heureky nebo vyhledávače cen. Máte-li produkty na Heurece, budete je mít během pár minut i ve vašich shopletterech.
  • Víte, že předmět emailové kampaně zásadně ovlivňuje open rate - tedy kolik lidí otevře váš prodejní email? A tak jsme vyvinuli anotaci, která sílu předmětu zprávy ještě více podpoří.
  • U tvorby shopletterů i newsletterů se setkáte s novými zástupnými značkami, které vám pomohou emaily personalizovat a ještě více vylepšit. Přesvědčte se.

A co je nejlepší? CentralNews můžete nyní využít na období až do Vánoc zdarma. Rozhodnete-li se využívat CentralNews pro své e-mail a sms kampaně dlouhodobě, získáte dva měsíce zdarma k ročnímu předplatnému.

Akce platí i pro stávající zákazníky - prodloužíte-li si do 15.10. svůj účet na rok dopředu, získáte dva měsíce zdarma. Více o CentralNews.

Pokud vám to všechno dává smysl, ale prostě se kampaním věnovat nemůžete - kontaktujte nás, pomůžeme vám.