Se SupportBoxem se v záplavě mailů neutopíte

26. 10. 2018
Jan Hromek
Copywriter
7 min

Stane se to občas každému. A docela nebezpečně snadno. Otevřete si mail a s tím, jak vám ve schránce nesvítí jako nepřečtený, na něj časem zapomenete. A neodpovíte na něj.

No a teď si představte, že adres, na které poštu dostáváte, máte i v malé firmě hned několik: vaši firemní osobní, obecnou, maily s reklamacemi, s objednávkami nebo rezervacemi. A nezapomeňme, že tu je i vaše soukromá korespondence. Dohromady ideální podhoubí pro bujení případů, kde někde na vaši odpověď marně čeká čím dál nervóznější klient nebo zákazník.

Vyhráno nemají ani ti se schopností multitaskingu, pro které je několik simultánně běžících procesů při vyřizovaní mailů denním chlebem. Přehlašování se mezi několika mailovými schránkami zdržuje a dohled nad nevyřízenou korespondencí zbytečně vyčerpává. Taky přeposílání mailů kolegům k vyřešení je těžkopádné a hrozí brzkým chaosem. A proti tomu stojí řád a jednoduchá správa veškeré mailové komunikace pomocí služby SupportBox.

Ne, neradujte se. Vzdor pokroku v umělé existenci robot, který za vás bude poštu vyřizovat, stále není. Ale je to služba, která vám v nakynuté korespondenci udělá pořádek. Pomocí jakých dovedností to dokáže?

Prostředí, které vás ničím nezaskočí

Nejdřív si musíte SupportBox se všemi maily propojit. Je to jednoduché a intuitivní. Takže se tím teď nezdržujme a pojďme dál. Prostředí SupportBoxu na první pohled zaujme svou důvěrností: nijak podstatně se neliší od prostředí běžných mailových klientů, programů nebo aplikací. Maily přeposíláte, označujete štítky, určujete jim prioritu, třídíte do složek, měníte si hlavičky mailů, upravujete prostředí a hrajete si s textem mailu v editoru. Samozřejmostí jsou předpřipravené a automatické odpovědi a potírání spamu.

 

SupportBox a jeho prostředí

Prostředí SupportBoxu je přehledné a intuitivní

 

Co netypické už je, je možnost vyřizovat všechny různé maily z jednoho místa. A když jsme u toho vyřizování: mail i po přečtení je brán stále jako nevyřízený, dokud na něj neodpovíte, ručně ho nezatřídíte do složky nebo práci nedelegujete kolegovi.

SupportBox je pro týmové hráče dobře připravené hřiště

S inovativními funkcemi, jako je pozvání kolegů k vyřízení korespondence, se už s používáním SupportBoxu dostanete daleko za možnosti běžných mailů. Bez složitého přeposílání zpráv práci předáváte svým kolegům či podřízeným. I pomocí určování kompetencí a přístupových práv tak v prostředí SupportBoxu tvoříte perfektně šlapající kolektiv.

Proto vám se SupportBoxem nehrozí, že na mail zapomenete – jako nevyřízený „svítí“ u zodpovědného kolegy. Naopak se nestane, že byste si vzájemně s kolegy šlapali do zelí a na jeden mail odpověděli vícekrát. Práci vám usnadní možnost interních (tedy klientovi neviditelných) poznámek ke každému mailu, přehled všech posledních aktivit a možnost vyhodnocení práce.

 

 

V SupportBoxu totiž dostanete dostatek statistik vytříděných podle jednotlivých účtů, štítků, ticketů, klientů, jednotlivých kolegů nebo celých teamů. Pro vyřizování reklamací a zákaznické podpory je klíčová možnost zpětné vazby od zákazníků. Tu vám zajistí možnost hodnocení odpovědí. Proto odhalíte, kde je práce náročnější nebo u koho zbytečně stojí. U internetového obchodu si navíc podle statistiky objednávek snadno spočítáte, u kterého zákazníka se vám vyplatí časově náročnější komunikace. Program totiž zvládne i napojení na e-shopy.

SupportBox si rozumí s aplikacemi třetích stran

Ambice programu jdou ještě o kus dál. Umí napojení nejen na mailové aplikace (včetně té nejrozšířenější – MailChimp), samozřejmostí je i zmíněná společná řeč s e-shopovými systémy (EasyShop, Shoptet): vidíte zákazníkovy faktury a máte i možnost prokliku přímo do jeho karty v e-shopu. Díky pluginu (pro iDoklad, FAPI) se vám načtou všechny faktury, které jste vystavili pro určitého klienta. Ihned tedy vidíte, zda už je zaplatil nebo ne.

Alfou a omegou takto výkonných programů je ovládání. O intuitivním a pro vás přívětivém prostředí jsme psali. Samozřejmostí je responsivní design pro mobilní telefony a u českého programu jako základní jazyk čeština. A protože nechybí ani slovenská mutace a pravidelně přibývají i další cizí jazyky, nestojí mezi vámi a sestavením celých mezinárodních týmů žádná bariéra.

Nevěříte našim superlativům? Vyzkoušejte si demoverzi na 14 dní zdarma. ☚