Patálie s rozdíly ve Zbozi.cz a Heureka.cz

22. 7. 2015
5 min

Staré nebo nové feedy, je to jedno. Mít možnost optimalizovat názvy produktů je klíčem k úspěšné práci se Zbozi.cz a Heureka.cz. proč je to důležité a k čemu jsou rozdílné názvy potřeba?

Jakým srovnávačům se věnujte

Zbozi.cz i Heureka.cz jsou největšími českými zbožovými srovnávači a zároveň jedinými portály tohoto typu, kterým má smysl se nějakým způsobem více věnovat. Mají totiž takřka monopol , který se doposud pokoušelo neúspěšně rozbít několik menších firem.

Zbožáky hází pod nohy stejné klacky jako Seznam s Googlem

Bohužel práce s nimi je v jistém ohledu velmi podobná SEO, kde se snažíte vyhovět požadavkům Seznamu a Google, které jsou často dosti odlišné a zavděčit se oběma je takřka nemožné.  Podobná situace je také u srovnávačů zboží. Rozdílné feedy a názvy shluků, do kterých se snažíte své zboží napárovat , práci znesnadňuje a bez využití kvalitních redakčních systémů, na kterých vám běží web nebo nástrojů třetí strany (např. Mergado Michala Janíka) se zkrátka neobejdete. Zvláště, pokud to se zbožáky myslíte opravdu vážně.

Příklad z praxe

Zcela běžně se setkáte s tím, že shluk, do kterého chcete svůj produkt napárovat má název, který a ni za mák nechcete mít na svém eshopu. Dobrým příkladem je jedna z mnoha vodovodních baterií od českého výrobce Novaservis, která se jmenuje „Novaservis Metalia 56050R,0“. Takový název by na eshopu klidně být mohl – proč ne, jenomže abyste se zavděčili například Zbozi.cz, museli byste název produktu změnit na „Novaservis Metalia 56 - Vanová baterie pod omítku s přepínačem, chrom 56050R,0“. A takový název na svém eshopu už nechcete.

Řešení problému s rozdílnými názvy produktů

Ideálním a nejjednodušším řešením tedy logicky bude mít možnost vložit ke každému produktu v administraci eshopu EasyShop další název , který se propíše do feedů pro zbožové srovnávače a na eshopu tak budete i nadále mít uživatelsky přívětivé pojmenování.

V případě, že bude mít Zbozi.cz a Heureka.cz název shluku stejný, máte vyhráno. Jak ale takovou situaci řešit v případě, že jako u našeho příkladu mají oba zbožové srovnávače rozdílná pojmenování. Vy tak potřebujete jeden pěkný název pro eshop, jeden pro Zbozi.cz a jeden pro Heureka.cz. Řešení?

Nemít možnost 2 rozdílných názvů produktu, ale rovnou 3. A přesně to vám nabízí Easy-shop .

Easy-shop nejen vydělává, ale i šetří peníze

Jelikož IT STUDIO nejsou jen vývojáři a programátoři, ale také marketingoví specialisté, víme, jak je tato funkcionalita důležitá. Proto vám nabízíme eshopová řešení, která umožňuje každé položce přiřadit kromě názvu, jež se propisuje na eshopu i dva alternativní názvy – pro Zbozi.cz a Heurkea.cz. Díky tomu je vaše práce se zbožovými srovnávači efektivnější a navíc nemusíte utrácet peníze za pronájem nástrojů třetí strany. 

Administrace položky v Easy-shop.cz pro zbožové srovnávače.

Kompletní podporu pro správu zbožových srovnávačů poskytujeme jakožto agentura, která se stará o online marketing desítkám malých i velkých klientů. V případě dotazů okolo spolupráce se na nás neváhejte obrátit. 

 

Nemáte čas brouzdat internetem?