Držte krok s vývojem nových funkcí na Heureka.cz

31. 10. 2012
5 min

Porovnávač zboží Heureka.cz znáte. Pro řadu z Vás je vítaným zdrojem návštěvnosti, objednávek a příjmů. Víte, že v poslední době Heureka přinesla opět plejádu novinek, které hodně věcí ulehčí a další možnosti zavádí úplně nově? Přečtěte si naši rychlou rešerši a vyberte si, čím se na Vánoce ocitnete opět o krok před konkurencí.

Nastavte položkám rozdílné ceny dopravy – půltunový přístroj má jiná dopravní specifika, než stostránková brožura, a ta zase jiná, než dvanáct láhví červeného vína. Jiná cena je za balík do ruky od České pošty, jiná za kurýrní službu. Heureka nyní přidala do XML feedu možnost specifikovat ceny dopravy v tagu DELIVERY.

Varianty téhož produktu– nově odlišuje tag ITEMGROUP_ID. Jednoduchým způsobem tak na Heurece můžete vystavit všechny varianty velikostí, barev, vzorů a další parametry produktů.

Dostupnostní feed  – informace o aktuální skladovosti položek může Heureka znát každých deset minut díky takzvanému dostupnostnímu feedu. Tento soubor je určen výhradně pro položky, které jsou prokazatelně skladem a podmínky pro jeho stažení a parsování jsou nemilosrdné. Pokud ale splníte všechny požadavky, Vaši návštěvníci uvidí přesně dostupnost Vašeho zboží a jako bonus je Vaše nabídka zvýrazněna v lokalitách, kde máte výdejní místa. Více informací ke službě naleznete zde: http://sluzby.heureka.cz/napoveda/dostupnostni-feed/

Doplňující informace k produktu – kromě základních informací můžete na Heureku importovat i další doplňující obsah, čím se můžete odlišit od konkurence a zvýšit tak šanci na prodej. Technické řešení jsou popsané v IMGURL_ALTERNATIVE, VIDEO_URL a ACCESSORY.

Unikátní označení produktu v rámci e-shopu – změnou URL adresy, smazáním a opětovným zařazením (například sezónního zboží) musí tytéž položky znovu projít procesem párování. Řešením je tag ITEM_ID , který položku jednoznačně identifikuje i po změně URL adresy.

Další pomůcka pro párování produktů:

Každý provozovatel e-shopu narazil na problém se zařazováním zboží do sekci na Heurece. Řešením bývá vyplnění EAN kódu, který však mnoho provozovatelů nemá či k danému zboží neexistuje. Další možnosti vyřešení chybného párování je implementace nových polí do administrace, které umožní vyplnit:

  1. Přesný název produktu - PRODUCTNAME- doporučujeme používat oficiální název produktu, případně pojmenovat produkt stejně, jak je pojmenovávaný na Heureka.

  2. Doplněk názvu produktuPRODUCT – do tohoto pole si můžete vepsat výhody, které k produktu nabízíte jako například doprava zdarma, dárek zdarma, ihned k odběru apod.

Nastavení cen prokliků přímo v administraci – s tímto rozšířením urychlíte nastavování cen za proklik. Nastavení vyšší maximální ceny za klik si zajistíte přední pozice na Heurece a s tím související i odpovídající vyšší návštěvnost a konverze. Získáte tím možnost ovlivňovat pořadí Vašeho internetového obchodu u nejoblíbenějších a nejprodávanějších produktů či těch, u kterých máte nejvyšší marži.

Individuální nastavení cen prokliku je umožněno až se ziskem certifikátu Ověřeno zákazníky.

Přiřazení vhodné kategorie Heureky přímo v administraci EasyShopu – je funkční řešení problému se zablokovanými odděleními Vašeho internetového obchodu. S tímto rozšířením můžete přiřadit ke kategoriím Vašeho internetového obchodu odpovídající sekce Heureky. Tímto značně urychlíte párování Vašich produktů na Heurece.

Heureka Point – možnost rozšíření výdejních míst po celé České republice již za 29 Kč za zásilku. Uloženkám jsme věnovali samostatný článek.

Garance nákupu – v případě, kdy zákazník uskutečňuje nákup přímo na stránkách Heureky, ručí Heureka za vybrané ověřené obchody garancí vrácení peněz v případě nedodání zásilky. Pro jednotlivé obchodníky díky možnosti zisku certifikátu Garantovaný obchod roste motivace provádět svůj prodej přímo na stránkách Heureka.cz. Více informací na http://www.garancenakupu.cz/.

V řadě popisovaných řešení můžete najít lék na vlastní problémy, nebo zajímavou šanci zaujmout vlastní zákazníky něčím novým a šikovným. Pro tyto případy jsme připraveni na adrese seo@itstudio.cz a na telefonu 541 243 658 zodpovědět Vaše dotazy, případně zajistit implmentaci nových možností do Vašeho obchodu.

Pozor, do Vánoc získáte potřebné úpravy za speciální ceny.