Výhody email marketingu

17. 4. 2013
5 min
Nedaří se vám zvýšit návštěvnost vašeho webu či e-shopu? Placená reklama je pro vás drahá, optimalizace je běh na dlouhou trať a vy potřebujete přivést zákazníky na vaše webové stránky co nejdříve? Existuje pro vás jednoduché a elegantní řešení. Vyzkoušejte e-mail marketing! 
 
Email marketing je rozesílání elektronické pošty na předem stanovený seznam emailových adres. Majitelé emailových stránek musí o tyto informace sami zažádat nebo být jedním ze subjektů již existujících obchodních vztahů a souhlasit s rozesílkou komerčních emailů či newsletterů. Uvedená zdánlivě nepodstatná drobnost odlišuje emailový marketing od takzvaného spamování. 
 
Efektivní newsletterová kampaň zvýší návštěvnost vašeho webu či eshopu až o stovky procentNewslettery patří společně s přínosem katalogových a zbožových vyhledávačů k nejúspěšnějším prostředkům, jak oslovíte vaše zákazníky.
 
Hlavní výhodou mailového marketingu je vysoký konverzní poměr. Ukazatel, který vám procentuálně udává, kolik návštěvníků vašich webových stránek, opravdu nakupovalo, nebo provedlo jinou požadovanou akci. U kvalitně provedených kampaní je tento poměr více než 10x vyšší, než u návštěv z fulltextových vyhledávačů.
 
 

Co přináší nový systém přímého email marketingu?

 
  • Účinnou a efektivní komunikaci se zákazníky a péči o ně
  • Sales promotion (podporu prodeje)
  • Branding (budování značky)
  • Přímé napojení na zákaznickou databázi eshopu/webu
  • Řešení vrácených zpráv, k dispozici podrobné statistiky
  • Přívětivou uživatelskou správu a výraznou časovou úsporu díky možnosti automatizace emailingu
 
 

Mail marketing šetří peníze

 
Jak vlastně rozumět větě, že emailový marketing šetří peníze? Jak ušetříte něčím, za co platíte? Ať chcete nebo ne, přivedení každého zákazníka na vaše stránky vás vždy stojí nějaké peníze. I kdybyste si pouze pronajali doménu a hosting. S tímto málem si ovšem většinou nevystačíte, pokud si tedy nevyrobíte stránky sami a nerozumíte problematice SEO (optimalizace pro vyhledávače). 
 
Než dosáhnete toho žádaného okamžiku, kdy si na vašich stránkách lidé opravdu začnou "podávat dveře", mailová schránka se začne plnit objednávkami a telefon drnčet s dotazy a nabídkami, čeká vás dlouhá cesta a nemalé výdaje. Za úspěch poté budete považovat, pokud si při obvyklé průměrné návštěvnosti nakoupí jeden dva lidé ze sta. 
 
Nemusíte být právě absolvent prestižní matematické školy, abyste si v hlavě spočítali, kolik jste do takového jednoho nákupu vlastně museli investovat peněz. Přivedení zákazníků do vašeho obchodu online vždy něco stojí. Rozhodněte se, zda zvolíte časově náročnou a drahou cestu, nebo efektivní a levnější. Email marketing představuje ten druhý, účinnější přístup. 
 

Emailový marketing a vyšší procento konverzí

 
Pod slovem konverze se skrývá dosažení určitého cíle, který po návštěvnících webových stránek požadujeme - nejčastěji nákup. Při standardní dobře zajištěné návštěvnosti z vyhledávačů skutečně nakupuje zhruba jeden člověk ze sta, někdy i méně. Vyšší konverzní poměr vykazují zbožové katalogy - srovnávače, které už ze své povahy slouží k nakupování a ne ke sběru informací. 
 
Mnohem vyššího procenta úspěšnosti potom dosáhnete některou z metod přímé komunikace, které spadají pod takzvaný direct marketing. Určitě víte, že když se dostanete do řeči s váhajícím zákazníkem, máte napůl vyhráno - jste přece obchodník! Osobní kontakt a důvěryhodná nabídka prodávají nejlépe. Jak ale denně osobně oslovit stovky lidí a využít výhody přímého kontaktu? 
 
Odpovědí je mail marketing jako jedna z forem direct marketingu. Prostřednictvím personalizovaného emailu oslovíte váhající zájemce o vaše zboží. Správně vytvořeným newsletterempřivedete zpět zákazníka, který nedokončil objednávku. Buďte v neustálém kontaktu se všemi vašimi zákazníky! Díky emailovému marketingu.
 

Newsletter - méně práce, více objednávek

 
Určitě chcete pracovat méně a vydělávat více. Pouze o tom nesněte a připojte se k těm, kteří daný plán již realizují - používají některý z dostupných emailingových systémů, například CentralNews. Profesionální aplikace pro hromadné rozesílání emailů, newsletterů, dokáže téměř nemožné. Využijte i vy potenciál, který nabízí! Navažte osobnější kontakt s prakticky neomezeným počtem registrovaných zákazníků v minimálním čase.