Personalizované SMS pro restaurace, bary a kavárny

14. 8. 2015
5 min

Doba se mění a s ní i vaše podnikání. Nezaspěte a využijte skrytý potenciál online marketingu pro bary, restaurace, eshopy a další podniky. Je vašim zájmem růst podnikání? Tak na co čekáte?

Budujte si zákaznickou základnu

Získáváte telefony od lidí, kteří u vás vytvářejí rezervace? Paráda! Proč tyto kontakty nevyužijete k marketingovým účelům. Stejně jako u mailových . Dnes již nestačí pouze dobře vařit a mít usměvavou obsluhu. Pracujete se zákazníky, hýčkejte si je a přirozenou cestou o sobě dávejte vědět. Investujte do personalizovaného marketingu – pomůžeme vám s ním.

„Restaurace a jiné gastronomické podniky v České republice podceňují sílu online marketingu a jeho propojení s offline světem. Ti, kdo za provaz zatáhnou jako první, zvítězí před konkurencí.“ Jakub Rejnuš, Marketingový ředitel

Udělejte z návštěvníků stálé zákazníky

Někdo vám zavolal, že chce rezervaci? Nechejte ho, ať vám  nadiktuje své číslo (jde po běžnou věc). Provedl rezervaci skrze email? Uložte si tento kontakt. Máte na svých stránkách rezervační formulář? Výborně - pracujte s mailem i telefonním číslem. Díky nástroji CentralNews snadno předáte skrze personalizovaný newsletter či SMS informaci o grilování , zvěřinových hodech či jídle , které má konkrétní uživatel rád.

 
„Dobrý den, loni jste si u nás pochutnali během Svatomartinských slavností. Dovolte nám Vás pozvat na sváteční menu i letos. Na návštěvu se těšíme 11. 11. – 16. 11. Kolektiv restaurace U Babáka.“  ukázka podoby personalizované SMS. 
 
 

Poděkujte jim

Budujte loajalitu svých zákazníků. Naučte je se k vám vracet. Způsobů, jak to udělat, jsou mraky. Například jim zašlete SMS (telefonní číslo máte díky rezervaci) a poděkujte jim . Zároveň je po čase opět pozvěte a nabídněte jim slevu či benefit, který jinde nedostanou. Všichni rádi zjistíme, že od někoho můžeme získat „něco“ navíc.

Dejte zákazníkům, kteří u vás již byli, záminku k opětovné návštěvě. Stačí sklenka vína na účet podniku a hned máte v rukách argument, který je dokáže přesvědčit.“  Darina Bulvová, online marketingová specialistka

Získejte zpětnou vazbu na svoji práci

Zpětná vazba od zákazníka je to nejcennější, co od něj můžete získat. Nejen že své  klienty   informujte o aktuální nabídce a akcích, ale dejte jim pocit důležitosti – zapojte je do dění v podniku. Pošlete lidem, kteří vaši restauraci navštívili mail nebo hlasovou zprávu a chtějte znát jejich zpětnou vazbu. Ať už jde o menu, prostředí či obsluhu, vždy je co zlepšovat, nebo není ?

 

Nechejte šéfkuchaře namluvit krátký dotazník ke spokojenosti zákazníka s návštěvou. Softwarový nástroj zavolá na číslo, které u vás provedlo rezervaci, a přehraje mu celou hlasovou zprávu. Získáte tak cennou zpětnou vazbu a zákazníky potěšíte zájmem.“  David Sedláček, marketingový specialista

Proč právě SMS marketing

14x vyšší zisk než náklady, navýšení obratu o 440 000 Kč. Toto jsou statistická data konkrétních SMS kampaní z případových studií. SMS kampaň je jednoduchý, ale účinný marketingový nástroj. Pro vás v pomyslném závodě s konkurencí znamená vítané zrychlení a akceleraci podnikání. Umíte využít toho, že i vaši zákazníci textové zprávy sledují? Propojení s newslettery navíc otevírá nové možnosti propagace.

Nástroj CentralNews  rozesílá běžné i personalizované newslettery a shoplettery . Nově umí zasílat i personalizované SMS. Vyzkoušejte si jej zdarma, založte si účet a začněte s budováním vracejících se zákazníků. Je nejvyšší čas.

Výhodou nástroje CentralNews je snadné napojení na váš web či eshop, které zvládne každý programátor . Abychom vám ještě více usnadnili práci, připravili jsme kompletní dokumentaci  k propojení přes API, které je volně ke stažení.