Maximální vytěžení internetové reklamy zajistí nový e-commerce nástroj: EasyShop MICRO

7. 2. 2016
4 min

Stojí vás PPC kampaně příliš mnoho? Inzerujete jejich prostřednictvím i produkty, které nejsou příliš konverzní? Zredukujte své náklady pomocí EasyShop MICRO.

Nabídněte zákazníkovi přesně to, co chce: rychlý a jednoduchý nákup

Společnost IT STUDIO s.r.o. v lednu oficiálně vydala nový nástroj e-commerce – EasyShop MICRO. Variantu klasické microsite s jednokrokovým nákupním procesem ocení jak start-upy, tak provozovatelé menších i větších e-shopů. Všichni, kdo chtějí podpořit prodej jednoho určeného či několika málo produktů: nejprodávanějšího zboží, zboží s velkou marží, výprodejů i horkých novinek.

Maximální konverze

Koncept vychází ze známého Paretova pravidla, že 80 % tržeb vytváří pouze 20 % produktů. Díky Easyshop MICRO provozovatel internetového obchodu daleko lépe alokuje zdroje a čas do produktů, které chce co nejrychleji prodat.

Nízké náklady zajistí relevance

Veškerý obsah umí EasyShop MICRO ušít přesně na míru daného produktu. Tento přínos prodejci zužitkují jednak v organickém vyhledávání, ale hlavně v PPC marketingu. Díky vysoké relevanci mezi vyhledávacími dotazy, zněním inzerce a samotným EasyShop MICRO ušetří na placené reklamě.

Nákup na jedno kliknutí

Celý nákupní proces je zredukován na nejdůležitější údaje potřebné pro doručení objednávky. Po zákazníkovi není vyžadována žádná registrace ani přihlášení. Od odeslání objednávky dělí uživatele jedno jediné kliknutí.

Nenutíte zákazníky se rozhodovat

Neochudíte ale tak zákazníka o výběr z širokého sortimentu celého eshopu? Podle psychologických průzkumů je pro nakupující nutnost výběru z příliš velkého množství naopak překážkou. Často se obtížně orientuje a nezřídka kdy jej přemíra nabídky doslova ochromí. Z eshopu tak odchází, aniž by uskutečnil nákup.

Máte 4 základní moduly, startujete hned

Sami si zvolíte, zda chcete prostřednictvím EasyShop MICRO prodávat pouze jeden či tři produkty. Nechcete se vázat šablonou? Navrhneme vám zcela vlastní, unikátní design.

Nechybí nic, co dnes na internetu prodává: možnost vložit video, fotky, rozbalení produktu, reference spokojených zákazníků nebo propojení se sociálními sítěmi. EasyShop MICRO je optimalizovaný na maximum konverzí z mobilů, tabletů i stolních počítačů. Všechny šablony jsou totiž plně responzívní.

Jednorázový nákup vám získá pravidelné zákazníky

EasyShop MICRO využívá stále důležitý komunikační kanál – hromadné rozesílání emailů. Je propojený s dalším produktem společnosti IT STUDIO – CentralNews – pokročilým nástrojem pro tvorbu a rozesílání newsletterů, shopletterů a automatizovaných mailů.

IT STUDIO podporuje studenty a nadějné projekty

Každý student nebo start-up, který projeví o EasyShop MICRO zájem, jej získá na první 2 měsíce provozu zcela zdarma.

Šetřete na placené reklamě, neztraťte zákazníka složitostí objednávacího procesu.

Vyzkoušejte EasyShop MICRO.

·         pořizovací cena: 4 990 Kč

·         měsíční provozní náklady: 159 Kč/měsíc

Více informací získáte na stránce www.microshopy.cz.