Zkraťte zpracování objednávky na minimum, vyplatí se to

19. 10. 2015
4 min
Snad každý, kdo si něco objednává z eshopu je rád, když mu objednávka přijde co nejdříve a může si tak plně užívat daného produktu. Tuto dobu můžeme výrazně zkrátit , když bude zpracování objednávky probíhat co nejvíce automatizovaně s minimálním zásahem lidí. Automatickou fakturaci, která sníží dobu vyřízení objednávky, jsme se již zmiňovali v článku " Automatická fakturace - zbytečnost nebo nutnost? ". 

Pracujte na zrychlení

Dejme tomu, že tento krok máme za sebou a chceme zboží expedovat. Jak tento krok urychlit ? Jedna z možností je přímé napojení na dopravce (PPL,..). Pokud bude eshop automaticky komunikovat s dopravcem, může dojít také k výraznému urychlení dodání objednávky. 
stopky tikaji

Automatizujte a šetřete svůj čas

Už totiž může odpadnout takové to volání na poštu: "Máme k odeslání balík, můžete se pro něj prosím stavit?" Navíc můžete zákazníky informovat o tom, kde se jejich balík aktuálně nachází. Tuto službu dnes podporuje snad každý dopravce a není zas takový problém ji propojit s vaším zakázkovým e-shopem. V čem je výhoda pro provozovatele eshopu? Už vám bude volat (psát) minimum lidí, kteří se vás budou ptát, jak to vypadá s jejich zásilkou. Ač se to nedá, tak takové dotazy celkem vyrušují a odvádějí pozornost od jiné práce (tím v žádném případě nechceme naznačit, že jsou dotazy od zákazníků špatné - jen se je snažte eliminovat, ale za cenu toho, že zákazník je již dokonale informovaný).

Nespoléhejte na zákazníkovu  loajalitu 

A když se v dnešní době rozmáhá převoz potravin prakticky "online", tak proč by měl zákazník čekat třeba na mobilní telefon 5 dnů? Protože se nezkazí? To je přece nesmysl. Nabídněte zákazníkům full servis - jsme přesvědčeni, že se k vám budou rádi vracet.
loajalita
 
Chcete-li urychlit přijetí, zpracování a expedování objednávky, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám s automatizací a odbouráním zbytečné administrativní zátěže pomůžeme. Stačí nás kontaktovat .