Vyzpovídali jsme vítěze a finalisty ankety ShopRoku 2015

24. 3. 2016
6 min

Obrat 100 miliard. Tohoto magického čísla chtějí české eshopy dosáhnout už v roce 2016. Ty nejoblíbenější z nich posbíraly ocenění v anketě ShopRoku. Co stojí za jejich úspěchem u zákazníků? Přečtěte si naši anketu.

Na otázky odpovídali Radim Roženek z a Eshop.Tescoma.cz , Luboš Kulhánek z  Bezvavlasy.cz ,  Kateřina Svozilová Adamcová z Koupelnovevybaveni.cz a Libor Horák z  Akoupelnyatopeni.cz . Tedy zástupci různých e-shopů, které uspěly ve finále soutěže, kde porotou je ten nejkompetentnější - klient.  Co tyto e-shopy kromě umístění na stupních vítězů v ShopRoku 2015 spojuje? Všechny je připravilo IT STUDIO s.r.o. Položili jsme výhercům 5 otázek o jejich cestě k úspěchu – pro vaši inspiraci.

1) Jak byste pojmenovali faktory vašeho úspěchu v e-commerce

Eshop.Tescoma.cz : U nás to je jednoznačně nabídka originálních produktů značky Tescoma přímo od výrobce. Od začátku budujeme seriózní značkový eshop s důrazem na kvalitní službu zákazníkovi. Atraktivní je i nabídka našich benefitů a v případě potřeby rovněž bezproblémový servis .

Bezvavlasy.cz : Absolutní orientace na kvalitu služeb a rychlost . Tomu podřizujeme vše. Nejde nemáme ve slovníku.

Koupelnovevybaveni.cz : Základem je neustálý kontakt se zákazníkem, především telefonická komunikace .

Akoupelnyatopeni.cz: K současným úspěchům vedla dlouhá cesta poctivé a tvrdé práce, která se nyní začíná vracet, což vnímáme na všech sledovaných faktorech. Umístění v anketě Shop roku 2015 je pro nás pomyslnou třešničkou na dortu.

 

2) V čem jste se za rok 2015 nejvíce zlepšili?

Eshop.Tescoma.cz : Ve „vychytávání“ chyb, které se pochopitelně nevyhýbají ani nám, a učení se z nich. Reagujeme na podněty zákazníků a snažíme se je dle možností co nejdříve řešit.

Bezvavlasy.cz : Zákazníkům jsme nabídli větší šíři sortimentu.

Koupelnovevybaveni.cz : Velkou změnou byl pro nás přechod na skladové hospodářství, kterým jsme získali větší přehled o skladových položkách, jejich pohybech, nákupních a prodejních cenách...

Akoupelnyatopeni.cz: Naše služby neustále zlepšujeme a eshop optimalizujeme směrem k pohodlí nákupu.

 

3) Jaká konkurenční výhoda je pro vás klíčová?

Eshop.Tescoma.cz : Naše konkurenční výhoda? Internetový obchod, který je díky mnohaletému vývoji „ušit“ na míru našim potřebám. Tak, aby dobře sloužil zákazníkům a umožňoval jim co nejpohodlnější nákup.

Bezvavlasy.cz : Naši konkurenční výhodu vnímáme za eshopem v tom, jak k online přistupujeme.

Koupelnovevybaveni.cz : Snažíme se o nejnižší ceny na trhu, u spousty výrobků nabízíme navíc dopravu zdarma, možnost osobního vyzvednutí bez poplatku (po dohodě i mimo pracovní dobu) a zákaznická podpora.

Akoupelnyatopeni.cz: Síla značky a velké skladové zásoby. Zboží, které máme skladem jsme schopni zákazníkovi doručit do 24 hodin, což je v našem sortimentu unikátní.

 

4) Čím jste si zákazníky získali?

ShopRoku je akce, kde záleží na hlasu zákazníků – ať už přímo v zasílání hlasů, tak v hodnocení, které obchodům dávají přímo na Heurece. Na čem zákazníkovi záleží nejvíc ?

Eshop.Tescoma.cz : Veřejnost kvalitu našich služeb hodnotili zákazníci prostřednictvím dotazníků. A výsledek? Máme seriózní a důvěryhodný značkový eshop s garancí nákupu. Právě takový byl náš cíl.

Bezvavlasy.cz : Co zákazník ocení? Kvalita služeb, okamžité řešení veškerých požadavků , rychlost dodání, cena produktů, šíře sortimentu!

Koupelnovevybaveni.cz : Pěkná ocenění jsme získali z hodnocení zákazníků za celý poslední rok. Získáváme díky naší snaze vždy zákazníkovi vyjít vstříc .

Akoupelnyatopeni.cz: Za historii naší společnosti jsou vynikající reference, data v eshopu máme aktuální a díky propracovaným vnitropodnikovým procesům a automatizaci na straně e-shopu jsme schopni pracovat s nízkými náklady, což se projeví na ceně zboží pro klienta. Tzn. nízká cena je pro naše zákazníky určitě důležitá.

 

5) Jaké jsou vaše plány pro rok 2016?

Eshop.Tescoma.cz : Velké :). Chystáme se spustit redesignovaný značkový eshop,  jenž nabídne zákazníkům pružnější služby a komfortnější nakupování s využitím moderních technologií a trendů v ecommerce.

Bezvavlasy.cz : Zahraniční trhy.

Koupelnovevybaveni.cz : Tento rok se zaměříme na zviditelnění se lokálně - jsme připraveni na větší nápor zákazníků přímo na prodejně (výdejním místě).

Akoupelnyatopeni.cz: Ve spolupráci s naším dodavatelem, plánujeme redesign eshopu, po kterém jsme vždy dokázali zvýšit úspěšnost prodejů.