Využijte potenciál personalizace a automatizace naplno - i v SMS marketingu.

22. 10. 2015

Posílat newslettery dnes umí každý. Kdo však spojuje vysoký potenciál personalizovaných emailů zaměřených na prodej (tzv. shopletterů ) a zároveň data z eshopu o zákaznících používá i pro individualizovaný SMS marketing ? Budete první ve svém okolí?

Využijte data o zákaznících

Nástroj CentralNews využil data, jež běžně slouží pro segmentaci příjemců newsletterů dle jejich nákupního chování, místa bydliště, doby od posledního nákupu, či například kliknutí na konkrétní produkt a využil je pro SMS marketing. Díky tomu máte zcela jedinečnou možnost posílat svým zákazníkům nejen newslettery tvořené na míru, ale nově i SMS.

sběr dat

Velice snadno tak například pošlete slevu na produkt člověku, kterého položka v newsletteru zaujala, nebo vyzvete slevou na nákup zákazníky, kteří u vás rok nenakoupili.

Díky šetrnému zacházení s databází svých kontaktů a pečlivé personalizaci navíc předcházíte spamování – maily a esemeskami posíláte vysoce relevantní obsah lidem, kteří o něj skutečně stojí za pomoci jednoho jediného nástroje – CentralNews.

Personalizace a automatizace

Personalizací však dobré zprávy nekončí. Posuňte svoji komunikaci se zákazníky ještě o kousek dál a pracujte kromě personalizace i na automatizaci. Díky autoemailům si usnadníte práci a zajistíte efektivní rozesílání komerčních sdělení podle předem stanovených pravidel. A co myslíte?  Nabízíme automatizaci i pro SMS? Samozřejmě! Přece bychom vás o tu radost neochudili.

doručená SMS

Díky automatickým SMS tak prakticky bez omezení nastavíte pravidla, podle kterých se SMS rozešlou . Můžete tak uživateli například popřát k narozeninám nebo mu dát slevu na další nákup. Fantazii se však meze nekladou.

A co je na tom všem personalizovaném a automatizovaném SMS marketingu nejlepší? Není drahý a SMS si oproti emailům přečte 96 % vašich zákazníků . Neváhejte ani minutu a spusťte své SMS kampaně. Rádi vám s nimi pomůžeme – stačí nás kontaktovat .