Upgrade CentralNews

13. 6. 2016
5 min

Novinka: Změny v CentralNews

Připravili jsme pro vás novou verzi systému Centralnews. Zjistěte, co přináší letní upgrade systému CentralNews a seznamte se s 10 nejdůležitějšími změnami.
CentralnNews jsme rozšířili o nové nástroje a upravili uživatelské funkce tak, aby se vám systém co nejlépe využíval. Co je tedy nového a jak se zorientovat ve změnách:
 

 

1) Jednodušší menu 
 
Funkce pro tvorbu emailů a SMS jsme zahrnuli pod jednotný název Kampaně. Při vytváření nové kampaně tak zvolíte typ dle očekávaného cíle.
 

 

2)  Snadný přístup k tvorbě, statistikám i přehledům

U každého typu kampaně je nově volba požadované akce.

 
 

3) Automatizované kampaně 

 
Doposud jste využívali modul Autoemaily. S novou verzí tuto funkcionalitu naleznete v Automatizovaných kampaních, kde můžete posílat buď automatické emaily, nebo nově také automatické SMS. 
 
 
 

4) Správa obsahu 

 
Obsah shopletterů i newsletterů zvolíte novým přehlednějším způsobem
 
 

5) Definice oslovení uživatelů 

 
V předchozí verzi nabízel Systém CentralNews automatické skloňování v oslovení uživatelů. Nově jsme přidali personalizované oslovení také pro pozdrav dle pohlaví. Pro formální kampaně můžete tedy využít například Vážený pane Nováku nebo Vážená paní Nováková (jméno se automaticky doplní). Pro kampaně s lehčím tématem si můžete nastavit například oslovení Ahoj milá Marie nebo Zdarec Josefe.  Systém Vám umožní těchto způsobů oslovení vytvořit neomezené množství.
 
 
 

6) Analýza prodejů eshopů 

 
Modul Úspěšnost prodeje jsme nahradili Analytickým nástrojem Analýza prodejů eshopů
Tento modul je nyní jeden z hlavních nástrojů pro možnost analýzy prodejních výsledků ve vašem eshopu. Snadno vyhodnotíte, které zboží je nejprodávanější, porovnáte výkonnost kategorií či výrobců a mnoho dalšího. Kromě přehledných statistik máte také možnost přímého cílení na uživatele dle těchto dat. Tyto funkce nově najdete v menu Analýza -> Analýza prodejů v eshopu
 

7) Multikampaně 

 
Přehlednost a snadná práce teď i při budoucí tvorbě nových kampaní pro vás bude určitě důležitá.  Jednotlivé kampaně, které na sebe navazují, můžete propojit a vytvořit tak multikampaň. V budoucnu tak budete mít možnost snadno kopírovat dřívější úspěšné kampaně.
Příklad: Multikampaň může tvořit řetězec: newsletter s informací o připravovaných novinkách v eshopu + následný shopletter zaměřený čistě na prodej produktů + následná SMS motivující k nákupu. 
 
 
 

8) Statistiky na jednom místě 

 
Statistiky nově naleznete v menu Analýza -> Statistiky kampaní. Jednotlivé kampaně jsou přehledně rozděleny do záložek dle jejich typu. Podle toho, který typ kampaní budete využívat nejčastěji, si také zvolíte, která záložka se má zobrazovat jako výchozí.
 
 

9) Skóre spamu 

 
Nezapomeňte si před odesláním každé kampaně zkontrolovat skóre spamu. Pomůže Vám to v doručení kampaně co největšímu množství uživatelů.
 
 

10) Individuální strategické vedení email kampaní specialistou 

 
Je na vás novinek moc a máte obavu, že je všechny plnohodnotně nevyužijete? Nezoufejte, rádi pro Vás zajistíme individuální školení (osobní či online) nebo se o Vaše emailové a sms kampaně postará certifikovaný specialista.