Odcházejí Vám zákazníci při placení?

14. 8. 2015
4 min

Odcházejí Vám zákazníci při placení?

Když nakupující projde celým nákupním procesem od výběru zboží až po vyplnění potřebných údajů a dostane se konečně k platbě, tak ho neposílejte pryč! Je zde totiž velká pravděpodobnost, že už se nevrátí nebo ještě hůře - platbu vůbec nedokončí. Dosud nebylo možné umístit platební bránu přímo na stránky - docházelo totiž k přesměrování na stránky platební brány - a nakupující se k vám už nemusel vůbec vrátit. Pokud ho totiž přesměrujete jinam, zákazník může ztratit pocit bezpečnosti a to je kritické hlavně u začínajících a méně pokročilých počítačových uživatelů.

Existuje řešení?

Jak tedy tuto situaci řešit? Právě k tomu slouží poměrně nová služba "Inline platební brána" od společnosti GoPay. Ta se zobrazí v průhledné vrstvě ve vašem e-shopu, kde zákazník může rovnou zaplatit (pokud se jedná o platbu kartou) bez toho, aby s ním bylo pohazováno mezi jednotlivými platebními kroky a různými doménami.

Okno platební brány si také můžete graficky upravit tak, aby lépe zapadalo do stylu vašeho e-shopu a zákazník měl pocit, jako by platil přímo u vaší poklady a ne přes nějakou externí službu.

Inline platební brána podporuje stejně, jako klasická GoPay platební brána, více měn a několik jazykových mutací, není tedy problém celý proces přizpůsobit i zákazníkům ze zahraničí.

Aby toho nebylo málo, inline platební brána také podporuje takzvaný responzivní design, zákazníkům na mobilních zařízeních se tedy zobrazí intuitivně a bez sebemenších potíží.

Více informací o responzivním designu najdete v našem článku.

Další informace o inline platební bráně GoPay lze také najít na stránkách Platebnibrana.cz. Do řešení na míru EasyShop lze inline platební bránu jednoduše zakomponovat a ve všech nových e-shopech již je standardním řešením.

Pokud platební bránou GoPay již disponujete a o inline platební bránu máte zájem, neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení o možnostech aktualizace.

#UX