Dynamický remarketing je tu

24. 7. 2013
4 min

Stává se vám, že zákazníci opouští váš e-shop bez nákupu? Vloží zboží do košíku a nedokončí objednávku? Máme pro vás řešení v podobě dynamického remarketingu.

O tom, co to je, a jak funguje remarketing, jsme již psali v samostatném článku. Princip je jednoduchý – pomocí cookies si systém označí návštěvníky vašeho webu. Těm následně předkládá individualizovaná obchodní sdělení. O krok dál je dynamický remarketing, o kterém si povíme níže. Zjednodušeně se dá řici, že se jedná o klasickou bannerovou PPC reklamu s dokonalým cílením.

S určitou mírou opuštění nákupního košíku bojuje každý provozovatel internetového obchodu. Na vinně mohou být technické problémy, špatná použitelnost, drahá doprava či jen to, že zákazník byl od nákupu vyrušen a poté se k němu již zapomněl vrátit. Naštěstí tu již existuje řešení, jak se zákazníkům, kteří vloží produkt do košíku, ale nenakoupí, znovu připomenout. Jednou z cest je dynamický remarketing, pomocí kterého můžete potenciálnímu zákazníkovi po celém internetu zobrazovat zboží, které měl v košíku a lákat ho, aby se k vám vrátit a nákup dokončil.

remarketing banner
Ukázka remarketing banneru

Kromě problému s nákupním košíkem lze dynamický remarketing cílit na návštěvníky, kteří si prohlíželi vaše produkty, ale zboží nakonec do košíku nevložili. Jim se zobrazí série doporučených produktů. Pravidelným připomínáním produktů můžete docílit toho, že zákazníka nakonec k nákupu přesvědčíte, ikdyž byl přesvědčen o tom, že zboží nepotřebuje a prohlížel si je spíše z volné chvíle.

banner remarketing velký
Další ukázka dynamického remarketingu

S dynamickým remarketingem je dále možné cílit na stávající zákazníky, kterým se budou zobrazovat jak produkty, které v minulosti již nakoupili, tak i výběr z oblíbeného zboží, které nakupují ostatní zákazníci.

Co potřebujete k dynamickému remarketingu:

  • e-shop s aktuálním feedem pro Google Merchant (Google Nákupy)

  • Adwords účet

  • propojení Adwords s Google Merchant a nastavení remarketingových kampaní

  • připravenou kreativu pro remarketingové kampaně

 

Máte zájem? Chcete se na něco zeptat?

Využijte náš poptávkový formulář nebo volejte na 800 213 218.

Objednejte si od nás pravidelné služby v oblasti internetového marketingu a získejte od nás informace dříve, než vaše konkurence.

 

 

comments powered by Disqus