Automatická pravidla v PPC kampaních

5. 10. 2015
4 min

Každý si chce práci usnadnit. Proč plýtvat energií, schopnostmi a mentální kapacitou? Chcete trávit čas brouzdáním stepí dat a hledáním triviálních slabin, které lze zlepšit? My v IT Studiu si myslíme, že máme důležitější věci na práci a proto jsme rádi, že Sklik na konci září spustil Automatická pravidla.

Naleznete je v záložce Nástroje.

K čemu jsou dobrá? Čím rozsáhlejší kampaně spravujete, tím obtížnější je ohlídání každého atributu ovlivňujícího celkový výkon. Sklik se primárně zaměřil na ten zásadní – cenu za proklik.

 

Příklad: Víte, že pokud vám průměrná pozice klesne pod 2,9 tak dramaticky padá návštěvnost a s ní i konverze. Této situaci elegantně zamezíte pokud v automatických pravidlech jednoduše nastavíte, že systém zvýší nabídku bidu 10/20 procent/haléřů/korun, pokud pozice klesne pod tuto hranici.

nebo

Hlídáte si PNO? Nastavte jeho úroveň na maximálně tolerovanou částku a cena za proklik bude vašemu požadavku uzpůsobována v časovém intervalu, jaký nastavíte.

Google AdWords možnost automatizace nabízí již delší dobu. Pokud ji nevyužíváte tak ji naleznete nad tabulkou s přehledem reklamních kampaní, sestav, klíčových slov i reklam. Nutno dodat, že automatická pravidla v AdWords jsou výrazně sofistikovanější a variabilnější.  

 

 

Ve světě PPC reklamy je jednoznačným trendem poslední doby automatizace optimalizačních procesů (další trendy z PPC světa naleznete ve specializované rubrice). Práce se skripty v AdWords je již téměř nezbytností. Propagace několika tisíc položek eshopu bez použití nástrojů třetích stran a produktových kampaní diskvalifikuje inzerenta vůči konkurenci. Díky automatizaci můžete zaměřit vaši pozornost směrem, kde je vaše mysl, schopnosti, kreativita a um daleko více třeba.