Audit zbožových vyhledávačů se vyplatí

24. 7. 2013
4 min
Jak jsme již psali, cenové srovnávače patří k důležitým prodejním kanálům na internetu. V dnešní době vysoké konkurence již nestačí být pouze zaregistrován a čekat na zákazníky. Je třeba z každého zdroje návštěvnosti vytěžit maximum.
Pro ty, kteří chtějí být na Zboží.cz, Heureka.cz úspěšní, jsme připravili audit zbožových vyhledávačů. Několikastránkový dokument ve formátu PDF:
  • odhalí chyby a nedostatky ve vašem XML feedu
  • navrhne řešení, jak tyto chyby odstranit
  • odhalí špatně vyplněné pole či popisky
  • ukáže vám funkce, které doposud ve zbožových vyhledávačích nevyužíváte
  • navrhne možnosti zviditelnění ve zbožových vyhledávačích a to, co ještě vaše konkurence nevyužívá
  • vyřeší problémy se spárovaností a nezobrazováním produktů
  • navrhne nastavení rozpočtu a ideální cenu prokliku pro bidding


K vypracovanému dokumentu také získáte konzultaci se specialistou, který vám vysvětlí nejasnosti či navrhne postup řešení specifických problémů.

Cílem optimalizaci je odstranění chyb bránící vyšší návštěvnosti a zvýšení tržeb ze zbožových vyhledávačů. Po aplikování navrhnutých postupů lze očekávat zvýšení návštěvnosti a tržeb o desítky procent.

 

 

 

Vyjádření klienta k auditu zbožových vyhledávačů:

"S provedením auditu zbožových vyhledávačů jsem velice spokojen a IT STUDIO mohu doporučit ostatním.
Oceňuji přátelský osobní přístup, rychlost a kvalitu provedené práce."


Zdeněk Jungbauer, OSVČ  www.toneryju.cz
červen 2013

 

 

 

 

 

Máte zájem? Chcete se na něco zeptat?

Využijte náš poptávkový formulář nebo volejte na 800 213 218.


Audit vám zpracuje Váš specialista na SEO (nejnovější tipy týkající se optimalizace pro vyhledávače najdete zde), na kterého se můžete obrátit. V případě, že žádného nemáte, rádi vám jej přidělíme. Službu je možné provést jednorázově (obsahuje doporučení, jak by měl majitel postupovat) nebo kontinuálně jako komplexní službu zahrnující veškeré prováděné práce (nemusíte se o nic starat).