Reklama na dezinformačních webech a jak se jí vyhnout

Reklama na dezinformačních webech a jak se jí vyhnout

Pojem „reklama na dezinformačních webech“ se jednou za čas mihne e-commerce. Někdo se nad ním pozastaví víc, někdo méně, často se ale setkáváme z názorem, že reklamu na pochybných webech přece nikdo nemůže mít omylem. V dnešním článku se podíváme, jak dezinformační weby vydělávají na reklamě a jak si můžete pohlídat vlastní reklamní kampaně a jejich umístění.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Cena za reklamu klesá. Jak to využít?

Cena za reklamu klesá. Jak to využít?

Už víme, že zákazníci upřednostňují jiné produkty a také u nakupování přemýšlí a jednají jinak. Z marketingového hlediska se v současné době setkáváme i se zajímavým paradoxem. Přesto, že se v on-line prostředí téměř bleskově zvýšila konkurence, ceny za reklamu v PPC kanálech a na sociálních sítích padají na minimum. Proč se tak děje a jak toho využít?

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru

Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru

Důsledky nouzového stavu pro většinu malých i velkých podnikatelů asi nemusíme detailně popisovat. S nelehkou situací se ale podnikatelům rozhodli pomoct internetoví velikáni Google, Facebook i tuzemský Seznam, kteří nabízí své reklamní prostory všem podnikatelům, jejichž byznysu se neblaze dotkly důsledky koronavirové pandemie. V našem článku se dozvíte, kde pomoc hledat, na koho se vztahuje a jak o ni zažádat.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)

Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)

Drtivá většina nákupů se v uplynulých týdnech přesunula na internet. Chopte se koronavirové krize jako příležitosti a obslužte vyšší online poptávku, dokud trvá. Jedinou bariérou, která vám stojí v cestě je strach a nejistota, které v lidech v době karantény a pandemie klíčí. Jak efektivně komunikovat změny, které jako provozovatel/ka e-shopu v současnosti řešíte? Naše tipy naleznete uvnitř článku.

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
Jak hledat klíčová slova pro e-shop

Jak hledat klíčová slova pro e-shop

20. 6. 2019
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Na počátku bylo slovo. A slova – slova - jsou i na začátku každého úspěšného internetového projektu. Ať už budujete úspěšný e-shop nebo web a řešíte jeho dohledatelnost, potřebujete nutně mít správně udělanou analýzu klíčových slov.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Prečo cieliť PPC kampane aj na svoj vlastný brand?

Prečo cieliť PPC kampane aj na svoj vlastný brand?

9. 11. 2017
7 min

Všeobecne by kampane na vlastnú značku mali byť jedny zo základných kampaní každého PPC účtu. V článku si zhrnieme všetko, čo by ste o nich mali vedieť.

Číst více
Pre a proti cielenia PPC kampaní na konkurenciu

Pre a proti cielenia PPC kampaní na konkurenciu

7. 11. 2017
6 min

Článok, ktorý vám pomôže zorientovať sa v PPC kampaniach cielených na konkurenciu. Poskytne vám všetky informácie, ktoré pri danej inzercií potrebujete vedieť.

Číst více
Zakázaná inzercia v PPC systémoch

Zakázaná inzercia v PPC systémoch

10. 10. 2017
5 min

Článok s jednoduchým rozcestníkom pre všetkých, ktorí tápajú vo vodách Google a Sklik zásad inzercie. Zistite, čo je pre PPC systémy prijateľné a čo nie.

Číst více
Čo presne sa ukrýva pod marketingovou skratkou DSA?

Čo presne sa ukrýva pod marketingovou skratkou DSA?

8. 8. 2017
5 min

V článku sa dozviete, čo sú to DSA kampane, na akom princípe fungujú, čo všetko k nim potrebujete a na čo určite nezabudnúť pri nastavovaní a optimalizácií.

Číst více
Blokuješ si reklamy? Máš zákaz vstupu na náš web

Blokuješ si reklamy? Máš zákaz vstupu na náš web

26. 1. 2017
5 min

AdBlock je postrach všech vydavatelů i majitelů webů už mnoho let. Návštěvníkům, kteří si tento plugin nainstalují do prohlížečů na počítači i mobilu, se totiž nezobrazují reklamy. Tím vlastníci stránek přicházejí o zdroj příjmu. Nyní se ale blýská na lepší časy díky usnesení Evropské komise.

Číst více
Nemáte čas brouzdat internetem?